اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

December 19, 2013
0:28 پنجشنبه، 28ام آذرماه 1392
کد خبر: 59606

شهرداری از آثار برتر فناوری اطلاعات شهروندان استفاده می‌کند

مسوول رسانه‌های دیجیتال منطقه 18 تهران با اشاره به فعالیت‌های سرای محلات در زمینه فناوری اطلاعات گفت: اگر هرکدام از آثاری که به جشنواره‌های فناوری اطلاعات شهرداری ارسال می‌شود موثر باشند و بتواند مشکلاتی را برطرف کند، در شهر از آن استفادهخواهد شد.
 
هادی احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرداری، سرای محلات را تشکیل داده و هر کدام از این سرای محلات 14 خانه دارند که یکی از این خانه‌ها فناوری اطلاعات است. خانه IT در سرای محلات کانون‌ها مختلفی دارد که هرکدام از این کانون‌ها خدمات مختلفی را به شهرواندان ارائه می‌کنند.
 
وی در ادامه افزود: کاربران می‌توانند در جشنواره‌های مختلف این کانون‌ها شرکت کنند و اثراتی را از خود به جای بگذارند. اگر این موضوعات درباره مدیریت شهر تهران و یا در رابطه با شهر تهران باشد، امتیازی ویژه‌ای به آن تعلق می‌گیرد. اگر هرکدام از آثار که به جشنواره‌های فناوری اطلاعات شهرداری ارسال می‌شود موثر باشد و بتواند مشکلاتی را برطرف کند در شهر از آن استفاده می‌شود.
 
او در پایان اظهار کرد: حال اثرات مختلف بعد از داوری معرفی می‌شوند و به آن‌ها جوایز خاصی تعلق می‌گیرد. برای مثال در بخش رسانه‌های دیجیتال افرادی که رتبه یک تا سه را به خود اختصاص می‌دهند اگر از آثار آن‌ها استفاده شود چیزی به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.
 
 هدف ایجاد این خانه ایجاد شبکه الکترونیکی اجتماعی و فرهنگی محله‌ها فی مابین خانه‌های IT و کلیه مراکز اجتماعی و فرهنگی شهر تهران است که شامل امکانات و قابلیتهایی است که در قالب سخت‌افزار و نرم افزارهای خاص به صورت الکترونیکی در اختیار شهروندان قرار گرفته تا هر یک از شهروندان از طریق سامانه مستقر در یک خانه IT بتواند کلیه خدمات مورد نیاز خود را به صورت کاملاً ساده و آسان انجام دهد. بدون این که برای دریافت خدمات مورد نیاز خود بخواهد به مراکز مورد نیاز مراجعه یا در صفهای طولانی به انتظار بایستد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.