بازی

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

گوشی

December 19, 2013
1:02 پنجشنبه، 28ام آذرماه 1392
کد خبر: 59618

سامسونگ از گیم‌پد اندرویدی خود رونمایی کرد

شرکت اپل به سازندگان گیم پد های دیگر نیز اجازه داده است تا برای iOS7 این شرکت گیم پد بسازند. لازم به ذکر است، پیش از این تنها خود شرکت اپل برای گوشی هایش گیم پد طراحی می کرد. شرکت سامسونگ نیز با رونمایی از گیم پد خود با نام "گیم پد گوشی های هوشمند" که برای سیستم عامل اندروید 4.1 طراحی شده است؛ شرکت خود را در زمره این شرکت ها قرار داده است.
 
05_EI-GP20_Bottom_black_Standard_Online_L
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، برخلاف گیم پد های آیفون که به دستگاه می چسبند، گیم پد شرکت سامسونگ جدا از تلفن همراه و از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل می شود. اگرچه گوشی های گلکسی که از سیستم عامل اندروید 4.3 استفاده می کند مزیت های دیگری نیز دارد، از جمله پشتیبانی از اتصال NFC.
این گیم پد وزنی در حدود 195 گرم دارد و دارای یک D-Pad هشت وجهی و دو دستک آنالوگ، بهمراه 4 دکمه عملگر و 2 دکمه Start و Select که روی حاشیه دستگاه قرار گرفته است.
 
00 EI GP20 Front black Standard Online L 730x387 Samsung launches a gamepad for Android thats optimized for its Galaxy phones
 
این گیم پد بهمراه یک نرم افزار ارائه می شود که کاربران با نصب آن روی تلفن همراه خود می توانند بازی های جدید را جستجو و خریداری کنند. این گیم پد از تمامی تلفن های هوشمند پشتیبانی می کند، اما بعضی از دکمه های تعبیه شده روی آن تنها روی گوشی های گلکسی خود شرکت سامسونگ عمل می کند مانند دکمه Play.
شرکت اعلام کرده اتست که دارندگان گوشی های گلکسی می توانند گوشی خود را از طریق کابل HDMI و یا نرم افزار هایی چون Samsung's Allshare service به تلویزیون خود متصل نمایند و از طریق کنسول بازی خود و این گیم پد از بازی خود لذت ببرند.
این شرکت همچنین اعلام کرده است که این گیم پد در کشور های اروپایی قابل خریداری است اما هنوز قیمتی برای آن تعیین نشده است. در سایر کشور ها نیز در هفته های آتی قابل خریداری خواهد بود.
 
53669 EI GP20 Stand 2 black 000000 Dynamic Online P 730x701 Samsung launches a gamepad for Android thats optimized for its Galaxy phones
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.