تلفن همراه

MTN در نیجریه سرویس آموزش مجازی راه‌اندازی کرد

شعبه شرکت مخابراتی MTN در کشور نیجریه(MTN Nigeria) به همراه مرکز MTN Business همکاری‌های مشترکی را با مرکز Regenesys Business School آغاز کرده‌اند تا به موجب آن سرویس آموزش الکترونیکی شرکت MTN در اختیار علاقمندان قرار گیرد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس این همکاری‌ها سرویس جدیدی با نام MTN iLearning ارایه شده است که روش‌های مبتکرانه را در اختیار کاربران می‌گذارد تا به سیستم‌های آموزش‌ تجاری دسترسی داشته باشند.
 
به گفته شرکت مخابراتی MTN، این سرویس جدید نیاز به کلاس‌های درس را به طور کامل برطرف می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا تمام دانش و اطلاعات تخصصی مورد نیاز خود را تا زمان برگزاری امتحانات بدون هرگونه هزینه در اختیار بگیرند.
 
این سرویس همچنین امکان دسترسی به اطلاعات در هر مکان و زمانی را فراهم می‌کند و کاربران می‌توانند از روی رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ‌ها یا دستگاه‌های الکترونیکی همراه به آن دسترسی داشته باشند.
"باباتونده اوشو"(Babatunde Osho) مدیر مرکز راهکارهای سازمانی شرکت مخابراتی MTN در نیجریه ضمن معرفی این خدمت یاد شده جدید گفت: «این سرویس می‌تواند در زمینه‌های مختلف اثرات مثبتی برجا بگذارد. متخصصان جوان، مدیران یا صاحبان شرکت‌های تجاری می‌توانند از طریق سرویس MTN iLearning تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند».
 

​​