فناوری اطلاعات

گوشی

December 21, 2013
8:37 شنبه، 30ام آذرماه 1392
کد خبر: 59660

محصولات اپل بهتر می‌شوند

شهروند| اپل در ‌سال ۳۱۰۲ میلادی اقدامات قابل‌ملاحظه‌ای انجام داد. این شرکت از رایانه لوحی ipad Air رونمایی کرد و رایانه لوحی ipad mini مجهز به نمایشگر Retina را در اختیار کاربران گذاشت و قوی‌ترین رایانه رومیزی خود در سری محصولات Mac Pro را برای ورود به بازار آماده کرد. مجموع درآمدهای اپل، طی فصل گذشته نشان داد که کاربران هم از تلاش‌هایی که در این زمینه صورت گرفته است، راضی بوده‌اند. به‌طورکلی باید توجه داشت که اپل در ‌سال ۳۱۰۲ میلادی محصولات قابل‌ملاحظه‌ای روانه بازار کرد که هریک از آنها توانست تحولات بزرگی در عرصه بین‌المللی برجا بگذارد. با این‌که ۳۱۰۲ ‌سال عرضه محصولات باکیفیت اپل بود اما گفته می‌شود که در‌ سال ۴۱۰۲ محصولات بهتر و باکیفیت‌تری از این شرکت به دست کاربران خواهد رسید. 
 
نخستین دستگاه اپلی که قرار است در ‌سال جدید وارد بازار شود، Mac Pro است. این محصول که اواخر ماه آتی عرضه می‌شود، در ‌سال ۴۱۰۲ میلادی به صورت گسترده به دست کاربران جهانی می‌رسد و بهترین رایانه شخصی ساخته شده در شرکت اپل است. 
 
پیش‌بینی شده که گوشی هوشمند iphone S۵ نیز به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای در ‌سال ۴۱۰۲ به‌روز شود. شرکت اپل در تاریخ فعالیت‌های خود نشان داده است که در هر‌ سال گوشی هوشمند خود را به‌طور عمده به‌روزرسانی می‌کند. باتوجه به این‌که اپل برای‌ سال جاری میلادی تغییرات اندکی را در گوشی هوشمند iphone S۵ لحاظ کرده بود، پیش‌بینی می‌شود که در‌ سال ۴۱۰۲ مدل جدید این گوشی هوشمند با تغییرات فراوان عرضه شود. شرکت اپل طی ‌سال جاری با عرضه ipad Air سری تازه‌ای از رایانه‌های‌لوحی خود را معرفی کرد اما کارشناسان از هم‌اکنون منتظر رونمایی از ipad Pro هستند که قابلیت‌های بیشتری را در خود جای داده است. طرفداران پروپا قرص این شرکت بزرگ می‌گویند که ۳۱۰۲ یک‌سال کاملا اپلی بوده اما خود این شرکت معتقد است که در‌ سال ۴۱۰۲ تحولات بزرگتری را در این زمینه رقم خواهد زد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.