بازی

فناوری اطلاعات

December 21, 2013
8:37 شنبه، 30ام آذرماه 1392
کد خبر: 59661

مراحل جدید بازی ATG را خودتان طراحی‌کنید

برای دنیای Grand Theft Auto۵ و مجموعه GTA Online طی هفته جاری یک نسخه به‌روزرسان عرضه می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در این بازی مسیرهای موردعلاقه خود را طراحی کنند.  
 
ویرایش جدید این بازی که امکان ساخت راه‌های مورد نظر کاربر را برای آن فراهم می‌کند،‌ در نسخه‌های Deathmatch  و Race Creator برای بازی GTA Online ارایه می‌شود و هر دو نسخه یاد شده در حالت بتا متناسب با انواع کنسول‌های بازی به دست کاربران می‌رسند. 
 
هر دوحالت جدید این بازی با قابلیت طراحی محیط پیرامون طبق خواسته کاربر به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که از طریق سیستم Rockstar Games Social Clubمی‌توانند با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته شوند. 
داخل نسخه بتای Deathmatch  و Race Creator شما تعداد زیادی از ابزارها را در اختیار دارید که به کمک آنها می‌توانید بخش‌های مختلف بازی را کاملا شبیه به نسخه اصلی برای خود طراحی کنید.  
 
بر این اساس می‌توان گفت که با این ابزارها به راحتی می‌توانید مراحل جدید بازی را طبق خواسته و علاقه خود تولید کنید.  همچنین این امکان فراهم شده است تا شغل‌ها و ماموریت‌های جدید در این بازی تعریف شوند و کاربر مراحل مختلف آن را با هیجان دنبال کند.  شما و دیگر کاربران می‌توانید آخرین مراحلی که طراحی کرده‌اید را در شبکه‌اجتماعی Rockstar Games Social Club به اشتراک بگذارید. این مراحل می‌توانند روی دستگاه شما بارگذاری شوند و مورد استفاده قرار گیرند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.