تلفن همراه

گوشی

December 26, 2013
22:59 پنجشنبه، 5ام دیماه 1392
کد خبر: 59779

سونی اندروید 4.3 را برای 4 گوشی اکسپریا عرضه کرد

شرکت سونی پس از عرضه آپدیت 4.3 برای دو گوشی اکسپریا Z اولترا و Z1 اکنون این آپدیت را برای گوشی‌های اکسپریا Z ، ZL ، ZR و تبلت اکسپریا Z نیز قابل دانلود کرده است.
 
 
همانند دو گوشی Z1 و Z اولترا، آپدیت اندروید 4.3 قابلیتهای نظیر دوربین اجتماعی هوشمند سونی را به همراه خواهد داشت که به کاربر این امکان را می‌دهد که ویدئوهای ضبط شده را به صورت زنده در فیس بوک قرار دهد.
 
همچنین با این آپدیت قابلیت جدیدی موسوم به "تایم شیفت برست" دریافت می‌شود که به کاربر این امکان را می‌دهد که 61 عکس را در مدت زمان دو ثانیه بگیرد.
 
همچنین در این چهار گوشی امکانات اختصاصی سونی شامل واکن، پیام کوتاه، مشخصات تراکها و اکسپریای من، آلبوم و فیلم‌ها بهبود می‌یابد.
 
آخرین بهبود وضعیت که به همراه آپدیت 4.3 ظاهر می‌شود، شامل یک حالت جدید ذخیره باتری است که گزینه‌های جدیدی را برای افزایش مدت شارژ باتری به همراه دارد. سونی همچنین تم‌های جدیدی را به همراه نسخه جدید اندروید عرضه کرده است.
 
شرکت سونی اعلام کرده که عرضه این آپدیت برای کشورها و اپراتورهای مختلف متفاوت خواهد بود ولی عرضه آن در جریان است. همچنین سونی اعلام کرده که در هفته های آتی اندروید 4.4 کیت کت را نیز برای این چهار گوشی عرضه خواهد کرد اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.
 
اما عرضه آپدیت 4.3 برای این گوشیها باعث می‌شود زمان انتظار برای دریافت اندروید 4.4 برای کاربران آنها کمتر به نظر برسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.