بازی

فناوری اطلاعات

December 30, 2013
21:14 دوشنبه، 9ام دیماه 1392
کد خبر: 59921

سرویس‌های اینترنتی Nintendo از دسترس خارج شد

تعدادی از کاربرانی که کنسول‌های بازی  Nintendo 2DS، 3DS و Wii U را در اختیار دارند، از زمان ادغام سرویس eShop برای کنسول‌های بازی موبایلی و خانگی این شرکت با مشکل مواجه شده‌اند و امکان دسترسی آن‌ها به سرویس یاد شده از بین رفته است.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اطلاعات منتشر شده از سوی شعبه Nintendo در بریتانیا روی صفحه رسمی این شرکت در توئیتر نشان می‌دهد که این اختلال به مدت 12 ساعت به طول انجامیده است و سرویس eShop روز گذشته از دسترس کاربران خارج شده است.
 
هنوز به درستی مشخص نیست که این اتفاق فقط محدود به ساکنان کشور بریتانیا می‌شده است یا دیگر صاحبان کنسول بازی Nintendo در نقاط مختلف جهان هم با این مشکل مواجه شده‌اند.
 
شرکت Nintendo همچنین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تاخیر در عرضه Pokemon Bank و Poke Transporter در مرکز ابزارهای مخصوص 3DS نیز در دست پیگیری است و به‌زودی مرتفع می‌شود. مهم‌ترین مشکل برای بروز این اختلاف ترافیک بالای سایت در آخرین روزهای سال 2013 میلادی اعلام شده است.
لازم به ذکر است که پس از گذشت چند ساعت هم‌اکنون سرویس eShop و دیگر اختلالات ایجاد شده در ابزارهای نینتندو به طور کامل برطرف شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.