تبلت

تلفن همراه

January 4, 2014
14:32 شنبه، 14ام دیماه 1392
کد خبر: 60005

تبلت‌های پر فروش بازار چه مشکلاتی دارند؟

تبلت‌ها این روزها طرفداران زیادی در بازار محصولات دیجیتال شخصی دارند و به همین دلیل محصولات متنوعی هم به این بازار عرضه می‌شود.
 
 
در این میان، اما چند مدل در حال حاضر به عنوان پرفروش‌ترین تبلت‌های بازار شناخته می‌شوند و بیشترین توجه خریداران را به خودشان جلب می‌کنند. در همین راستا وب سایت Fixya از خریداران و کاربران این تبلت‌های پرفروش خواسته است، تا مشکلات مهم و اصلی چهار تبلت پر فروش بازار را اعلام کنند. 
این تبلت‌ها که این روزها بیشترین میزان تقاضا و فروش بازار را به خودشان اختصاص داده‌اند، شامل Microsoft Surface 2، Apple iPad Air،Amazon Kindle HDX و iPad Mini with Retina Display هستند.
تبلت Microsoft Surface 2 که به خاطر ساختار ویندوزی و تاچ کاور و کیبورد خودش به انتخاب خوبی برای کاربرانی تبدیل شده است که برای انجام کار خود نیاز مداوم به یک کامپیوتر دارند، بیشترین شکایت کاربران از پشتیبانی نامناسب آن از اپلیکیشن‌های موجود برای آن بوده است. این در حالی است که گویا اسپیکرهای این دستگاه هم چندان کیفیت نداشته و کار با کاور کیبوردی آن برای بعضی از کاربرانش مشکل است.
تبلت پر طرفدار و سبک وزن iPad Air هم مشکلات مختلفی دارد که گویا اغلب کاربرانش بیشتر از اختلال‌های مختلف مرورگر آن ناراضی بوده‌اند. این در حالی است که مشکلات مختلف مربوط به صفحه نمایش، عدم پاسخگویی مناسب کیبورد و مشکلات مختلف در اتصال و ارتباط از طریق Wi-Fi هم باعث نارضایتی این دسته از کاربران شده است.
تبلت Kindle HDX هم به عنوان یک تبلت ارزان قیمت و با کیفیت در بازار شناخته می‌شود، گویا مشکلات مختلفی دارد که در میان آنها بیشترین نارضایتی کاربرانش از مرورگر Silk آن بوده است. از طرفی بعضی از کاربران این تبلت هم از عدم پشتیبانی مناسب آن از اپلیکیشن‌ها، هنگ کردن‌ها و توقف‌های بی‌دلیل در هنگام کار با آن اعلام نارضایتی کرده‌اند.
در نهایت، اما iPad mini با صفحه نمایش رتینا که جنجال زیادی هم در بازار انواع تبلت به پا کرد و توجه بسیاری از خریداران را به خودش معطوف کرد، با مشکلات مختلفی در صفحه نمایش خودش مواجه است که باعث شده تا کاربرانش بیشترین اعتراض خودشان را از این مورد اعلام کنند.
 بعد از آن، کاربران این تبلت بیشتر از فضای ذخیره‌سازی کم، اختلال در عملکرد مرورگر و البته عدم پاسخگویی مناسب کیبورد آن اعلام نارضایتی کرده‌اند.
به هر حال پر‌فروش‌ترین تبلت‌های بازار هم مشکلاتی دارند که باعث نارضایتی کاربران و خریدارانشان می‌شود و شرکت‌های تولیدکننده آنها را موظف به رفع این مشکلات در نسخه‌ها و مدل‌های بعدی می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.