اپراتورها

تلفن همراه

January 13, 2014
13:23 دوشنبه، 23ام دیماه 1392
کد خبر: 60219

رایتل: مشکل اینترنت شمال و شمال شرق تهران برطرف شده است

تسنیم نوشت: مدیر کل روابط عمومی رایتل گفت: اختلال موقت اینترنت رایتل در شمال و شمال شرق پایتخت که به منظور ارتقاء شبکه ایجاد شده بود به طور کامل برطرف شد.
 
 
 
حمید طاهردوست در واکنش به انتشار خبر تسنیم مبنی بر بروز اختلال در اینترنت رایتل در برخی مناطق که در تاریخ 21 دی با شناسه خبر 245859 منتشر شد ضمن تشکر از خبرگزاری تسنـیم بابت توجه به مشکلات مردم و همینطور وضعیت رایتل توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.
 
وی گفت: به اطلاع می‌رسانم که خوشبختانه تعداد مشترکان رایتل به صورت چشمگیری در حال افزایش و متناسب با آن شبکه در حال گسترش است و (بر این اساس ممکن  است) در برخی از نقاط باعث بروز نقایصی شود.
 
مدیرکل روابط عمومی رایتل ادامه داد: همین افزایش مشترک در برخی از نقاط باعث افت سرعت نسبی به صورت لحظه‌ای می‌شود که شرق پایتخت نیز از این نواحی به حساب می‌آمد.
او خاطر نشان کرد: کارشناسان فنی رایتل ما بلافاصله بعد ازکسب اطلاع و نیازسنجی نسبت به ارتقاء شبکه در این نواحی اقدام می‌کنند که در خصوص مناطق شرق و شمال شرق پایتخت نیز این اقدام صورت گرفته و مشکل برطرف شده است.»
 
طاهردوست در عین حال گفت: «خبر منتشر شده در واقع مربوط به سه هفته قبل بوده و در زمان اعلام خبر، اینترنت رایتل مشکلی در شبکه خود نداشت».
 
خبرگزاری تسنیم شنبه گذشته (21 دی ماه 1392) بر اساس گزارش‌های مردمی واصله به این خبرگزاری مبنی بر اختلالات اینترنتی این اپراتور در برخی مناطق، گزارشی با عنوان "حکایت نارضایتی این روزهای مشترکان از اینترنت رایتل" را منتشر و به گوشه‌ای از مشکلات کاربران این اپراتور در مناطقی خاص اشاره کرد که پاسخگوی مرکز تماس این اپراتور نیز این موضوع را تایید کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.