اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

January 22, 2014
6:46 چهارشنبه، 2ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60405

MTN فناوری LTE را به زامبیا رساند

شعبه شرکت مخابراتی MTN در زامبیا که با نام MTN Zambia شناخته می‌شود، به صورت رسمی نخستین شبکه مخابراتی LTE را در این کشور راه‌اندازی کرد تا بر این اساس عنوان نخستین اوپراتور عرضه‌کننده نسل جدید خدمات مخابراتی در زامبیا را به خود اختصاص دهد.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، "عبدل اسلامی" مدیر شرکت MTN Zambia طی بیانیه‌ای اعلام کرد که عرضه مدل نهایی شبکه مخابراتی 4G LTE بخشی از اقدامات گسترده شرکت مخابراتی MTN برای به‌روزرسانی سیستم‌های ارتباطی محسوب می‌شود که از چند سال قبل آغاز شده است.
 
او گفت: «عرضه این شبکه مخابراتی جدید که بر تعهدات شرکت MTN تاکید دارد، تنها با هدف انتقال شبکه مخابراتی این مرکز صورت نمی‌گیرد و طی آن شرکت‌های همکار و کسب‌وکارهای کوچک نیز از توسعه صنعت فناوری ارتباطات و اطلاعات در کشور زامبیا سود می‌برند».
 
"کلمِنت آسانته"(Clement Asante) مدیر مرکز بازاریابی MTN Zambia نیز خاطرنشان کرد عرضه شبکه مخابراتی LTE در مرحله نخست شهرهای لوزاکا، کیتوی، اندولا و لیوینگ‌استون را پوشش می‌دهد. در مرحله دوم که شرکت مخابراتی MTN هم‌اکنون در حال کار کردن روی آن است و به زودی تکمیل می‌شود، شبکه مخابراتی 4G LTE مناطق جدید را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.
 
لازم به ذکر است شبکه مخابراتی LTE در حالی وارد زامبیا می‌شود که شرکت MTN چند ماه قبل شبکه 3G خود را برای ساکنان این کشور به‌روز کرده بود تا بتوانند با سرعت بارگذاری 42 مگابیت برثانیه به اینترنت دسترسی داشته باشند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.