اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

رگولاتوری

January 28, 2014
5:33 سه شنبه، 8ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60505

مدیرعامل مخابرات: شرایط فعلی حاکم بر فضای مخابرات هم خوب و هم تهدیدآمیز است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران شرایط فعلی حاکم بر فضای مخابرات را هم خوب و هم تهدید آمیز دانست و گفت: باید با شناسایی فرصت ها و همسویی با تغییرات با عوامل تهدیدآمیز مقابله کنیم.
 
 
مظفر پوررنجبر در همایش بهینه سازی هزینه ها گفت: در راستای بررسی شاخص های عملکرد شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی سازی، حوزه مالی به خوبی، تأثیر خصوصی سازی در توسعه پایدار و روند رو به رشد شرکت را مشخص می کند.
 
وی با تأکید بر اینکه حوزه مالی می تواند پاسخ علمی به تهدیدات پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات بدهد گفت: اینکه چرا باید در مخابرات خصوصی سازی انجام می شد و چقدر اصول خصوصی سازی در شرکت مخابرات ایران پیاده شده در حوزه مالی به خوبی نمایان است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه شاخص های حاکمیتی این شرکت در حال حاضر با پیش از خصوصی سازی کاملا متفاوت است افزود : در گذشته با توجه به ماموریت ترسیم شده، بهبود هزینه ها به دلیل وجود منابع اهمیتی نداشت اما امروز به خاطر حفظ منافع سهامداران و سود دهی مخابرات به دنبال بهینه سازی هزینه ها و افزایش درآمد هستیم.
 
پور رنجبر بابیان اینکه خصوصی سازی به شکل درست آن یک ضرورت محسوب می شود خاطرنشان کرد: باید بپذیریم براساس سیاست های تدوین شده مقرر است بخش تصدی گری از دولت جدا و به مردم واگذار شود.
 
وی فضای مخابرات را به لحاظ گستردگی دارای جغرافیای بزرگی دانست و گفت: شرایط فعلی حاکم بر این فضا هم خوب است و هم تهدید آمیز. لذا باید با شناسایی فرصت ها و همسویی با تغییرات، با عوامل تهدیدآمیز مقابله کنیم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه حوزه مالی این شرکت بیشتر از سایر حوزه ها در تیر رس تغییر است افزود : ساختار و شاخص های افزایش درآمد و کاهش هزینه ها باید مطابق با برنامه متحول شود.
 
وی با اشاره به اینکه تقویت بخش های درون سازمان در گرو توجه به حوزه مالی است گفت : تحقق شاخص های بهبود عملکرد شرکت مخابرات بدون داشتن اطلاعات مالی صحیح امکان پذیر نخواهد بود.
 
مدیرعامل مخابرات تحقق تعالی سازمانی را منوط به عملکرد صحیح حوزه مالی دانست و یادآور شد: عملکرد درست حوزه مالی به عنوان تنها شاخص ارزیابی خروجی شرکت می تواند در پی تعالی سازمان ، مشتریان را نسبت به خدمات شرکت، وفادار نگاه دارد.
 
در راستای این همایش مخابرات اعلام کرد که با پیاده سازی پروژه بهینه سازی هزینه ها سعی دارد با بکارگیری الگوهای تدوین شده بصورت درصدی، هزینه ها را کاهش و درآمد را افزایش دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.