تلفن همراه

گوشی

February 3, 2014
15:07 دوشنبه، 14ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60608

نخستین تصاویر ویندوز فون 8.1 مایکروسافت لو رفت

منابع آگاه سرانجام نخستین تصاویر مربوط به سیستم‌عامل موبایلی ویندوز فون 8.1 مایکروسافت را منتشر کردند و در مورد جزییات آن توضیح دادند.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این تصاویر که توسط پایگاه اینترنتی TheWinCentral منتشر شده است، نشان می‌دهد که نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت روی صفحه اصلی خود یک کلید هدایتگر را شامل می‌شود.
اگر این تصاویر درست باشد، شما در هر صفحه می‌توانید بخش بالای نمایشگر را به سمت پایین هدایت کنید تا ابزارهای به صورت مستقیم و میان‌بر در اختیار شما قرار گیرند. این صفحه نیمی از نمایشگر را اشغال می‌کند و در آن می‌توانید ابزارهای اطلاع‌رسان و ابزارهای چندرسانه‌ای را در اختیار داشته باشید.
در این بخش همچنین یک کلید میان‌بر برای حالت بی‌صدا گوشی در نظر گرفته شده است که در کنار سیستم تنظیمات پخش موسیقی به چشم می‌خورد.
هنوز اطلاعات چندانی در مورد ابزارهای پیام‌رسان این سیستم‌عامل منتشر نشده است. اما قرار است که شرکت مایکروسافت این بخش را نسبت به نسخه‌های قبلی کاملا متحول کند.
در کل نباید فراموش کرد که شرکت مایکروسافت در حال کار کردن روی نسخه مجازی و شخصی ویندوز فون است. پیش‌بینی می‌شود که این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت با نام Cortana وارد بازار شود و و تجربه‌ای شبیه ابزار Siri در iOS و و Google Now در اندروید را برای کاربران به ارمغان بیاورد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.