باندپهن

باندپهن ثابت

February 3, 2014
15:14 دوشنبه، 14ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60610

اهدای تندیس برنزین مبتنی بر مدل بین‌المللی IBEC به آسیاتک

برای اولین بار شرکت انتقال دادهای آسیاتک موفق به دریافت تندیس برنزین جایزه تعالی سازمانی IBEC/EFQM مبتنی بر مدل بین المللی IBEC شد.
به گزارش روابط عمومی آسیاتک، محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت انتقال داده آسیاتک با بیان اینکه جایزه بنیاد کیفیت اروپا EFQMبرای ارزیابی و بررسی سطح تعالی سازمان ها هر ساله برگزار می شود، اظهار داشت: این جایزه تنها برای کشورهای اروپایی است اما از آنجا که نیاز به این ارزیابی در سایر کشورها نیز احساس شد؛ شبکه جهانی کیفیت از طریق جایزه EFQM/IBEC اقدام به ارزیابی سازمان‌های داوطلب با تکیه بر معیارهای EFQM نموده است.
یوسفی زاده با اشاره به اینکه آسیاتک بعد ازحضور در ارزیابی های متعددی که در بخش صنعت ICTکشور صورت گرفته به دنبال ارزیابی خود در سطح بالاتر و جهانی بر اساس رسالت و چشم اندازش است، گفت: آسیاتک با توجه به استقرار سیستم های مدیریت مبتنی بر استانداردهای بین المللی ISO(9001ISO 14001, ISO 10001-4, ISO 10015وهمچنینخطوطراهنمایخانهداریمحیطکار5S )امسال برای نخستین بار در ارزیابی بین المللی (IBEC)شرکت و توانستیم در این ارزیابی تندیس برنزین را از شبکه جهانی کیفیت (IQNET) دریافت نماییم.
وی در ادامه گفت: آسیاتک یکی از بزرگترین شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت است که در حال حاضر در حدود 300 شهر و 30 استان کشور بیش از هزار مرکز فعال دارد.  
لازم به ذکر است؛ شبکه جهانی کیفیت در راستای توسعه سیستم های مدیریت سازمانهایی که توسط یکی از آن ممیزی شده اند و دارای گواهینامه سیستم مدیریت می باشند کار ارزیابی و مقایسه این سازمان ها با یکدیگر را در سطح جهانی انجام می دهد و پس از ارزیابی شرکت ها، این شبکه در نهایت اقدام به طراحی فرایند ارزیابی براساس مدل های رایج TQM( نظیر مدل سازمان اروپایی کیفیت EFQM) می کند.
این ارزیابی در برگیرنده مفاهیم بکار رفته در مدل سرآمدی انتخاب شده توسط سازمان می باشد وارزیابی صورت گرفته این اطمینان را بوجود می آورد که توسعه سرآمدی ساختاری و رفتاری در سازمان سیستماتیک بوده و برگرفته از نتایج سیستم های مدیریت استقرار یافته در سازمان می باشد.
بنابراین گزارش، مدلهای منطقه ای TQMنظیر EFQMیا MBNQAبرروی 5 عامل همسو سازی سیستم های مختلف مدیریتی با بکار بردن چارچوبی معین برای توسعه سازمان، اثر بخشیدن بر عملیات در حین فرایند مدیریت و بهبود مستمر آنها ، همسو کردن و هم افزایی فعالیت ها بر مسیری مشخص برای رسیدن به اهداف و اجرای استراتژی های سازمان در سه سطح انطباق استراتژیک، نتیجه مداری و تاکید بر موارد مورد نظر ذینفعان سازمان و در نهایت توجه و ارزیابی براساس نو آوری ارزش و توسعه آن در سازمان تمرکز دارد.
این ارزیابی برای سازمانها و موسساتی که می خواهند سرآمد باشند کاربرد دارد و ابزاری است که انطباق فعالیت ها را با مدلهای سرآمدی بیان داشته و تجزیه و تحلیل و شناسایی وضعیت حال حاضر سازمان را به نحو مناسبی نمایان می سازد.
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.