تلفن همراه

گوشی

February 11, 2014
5:46 سه شنبه، 22ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60770

سامسونگ، بزرگ‌ترین ارایه دهنده خدمات سازمانی موبایلی

بر اساس آخرین پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط مرکز تحقیقاتی ABI Research، شرکت سامسونگ تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی بیش از ۱۶۶ میلیون کاربر سازمانی داشته است که در قالب کارمند از گوشی هوشمند خود با اهداف شخصی و سازمانی بهره می‌برده‌اند. 
 
به نقل از وب سایت cellular-news، این گزارش نشان داده است که بخش اعظم کاربران یاد شده را افرادی تشکیل می‌دادند که بر اساس طرح «استفاده از دستگاه‌های شخصی در محل کار» (BYOD) این محصولات را به کار می‌گرفتند. 
 
شرکت سامسونگ قصد دارد سهم بیشتری از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند سازمانی را در اختیار بگیرد و بر همین اساس تلاش می‌کند تعداد بیشتری ابزار سازمانی را برای پلتفورم خود تولید کند. 
در گزارش جدید مرکز ABI Research موفقیت شرکت سامسونگ برای حضور کاربران سازمانی در دو پلتفورم SAFE و KNOX تا سال ۲۰۱۹ میلادی پیش‌بینی شده است. 
در این گزارش همچنین آمده است که سیستم‌عامل جدید شرکت سامسونگ موسوم به Tizen نیز به عنوان یک پلتفورم سازمانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در حوزه سیستم‌های مجازی‌سازی اثرگذار خواهد بود. 
این گزارش نتیجه‌گیری می‌کند که سامسونگ با این روند بر دیگر شرکت‌ها از جمله اپل، بلک‌بری، نوکیا/مایکروسافت، تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی و اپراتورهای تلفن همراه تاثیر می‌گذارد. 
 «جیسون مک‌نیکول» (Jason McNicol) از تحلیلگران بر‌تر این مرکز تحقیقاتی گفت: «سامسونگ همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا گام‌های بزرگتری در حوزه خدمات سازمانی بردارد و با پافشاری بر استراتژی‌های خود می‌کوشد از خدمات موبایلی در سازمان‌ها پشتیبانی کند». 
او در ادامه توضیح داد: «اگر شما دیگر تولیدکنندگان دستگاه‌های الکترونیکی را مورد توجه قرار دهید، درخواهید یافت که هر یک از آن‌ها برای خدمات موبایلی سازمانی تنها یک راهکار در اختیار دارند. اما شرکت سامسونگ پلتفورم‌های SAFE‌، KNOX، سیستم مجازی‌سازی و سیستم‌عامل Tizen را در حوزه راهکارهای سازمانی در اختیار دارد. هیچ تولیدکننده دیگری وجود ندارد که تا این اندازه در حوزه خدمات الکترونیکی موبایلی گام برداشته باشد».
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.