سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

March 1, 2014
13:59 شنبه، 10ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61128

عرضه یک مدل مادربرد H81 گیگابایت به بازار ایران

 پس از عرضه مادربردهای مبتنی بر چیپ ست Z87 اینتل، کاربران بسیاری منتظر ارائه مادربردهای مجهز به چیپ ست H81 بودند که این اتفاق به تازگی روی داده و گیگابایت یک مادربرد به نام H81M-S2PH را روانه بازار کرده است.
 
مهمترین دلیل محبوبیت مادربردهای سری H81 را می توان پشتیبانی از پردازنده های سری Haswell و امکانات متعدد و در عین حال قیمت پایین تر از مادربردهای سری Z87 دانست. این مادربرد شاید در نگاه اول یک محصول معمولی با امکانات ناچیز به نظر آید، اما با یک بررسی ساده متوجه خواهیم شد که مجهز به امکاناتی می باشد که تنها برخی از مادربردهای گران قیمت از آنها پشتیبانی می کنند.
 
از جمله این امکانات می توان به بایوس دوگانه، درگاه های USB 3.0 با قابلیت 3x USB Power گیگابایت، درگاه های LAN با محافظت پیشرفته در برابر اختلالات الکترومغناطیسی، خازن های تمام جامد و پشتیبانی از درگاه HDMI و تصاویر با کیفیت خیره کننده 4K اشاره کرد.
 
علاوه بر این، مادربرد H81M-S2PH مجهز به درگاه های COM و LPT می باشد که برای استفاده از ابزارهای قدیمی با اتصالات نسل قبل بسیار کاربردی می باشد. به همین دلیل این مادربرد با کارایی بالا و قیمت مناسب می تواند انتخابی ایده آل برای دفاتر کار و شرکت ها باشد. همچنین این مادربرد بر پایه فن آوری Ultra Durable 4 Plus طراحی شده است که دوام، پایداری و طول عمر بسیار زیادی را برای آن به همراه خواهد داشت. لایه PCB این مادربرد به نوعی طراحی شده است که در برابر رطوبت بالا نیز مقاوم است و برای مناطق مرطوب نیز گزینه مناسبی می باشد. مادربرد H81M-S2PH گیگابایت مانند تمامی مادربردهای گیگابایت با گارانتی انحصاری سه ساله آواژنگ در بازارهای داخلی موجود می باشد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.