اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

March 4, 2014
14:27 سه شنبه، 13ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61168

باشگاه مجازی هواداران تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد

باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران توسط شورای حامیان تیم ملی فوتبال ایران با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، مجلس شورای اسلامی، صدا و سیما، شهرداری‌ها، تشکل‌های مردم نهاد وزارت کشور و دانشگاه‌های برتر کشور تشکیل شد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران با هدف عضویت هواداران و حامیان تیم ملی فوتبال ایران و بهره‌مندی از بستر فضای مجازی در جهت افزایش شور و نشاط عمومی در جامعه و مشارکت و همبستگی ملی با حضور علی‌اصغر کاراندیش، معاون توسعه و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسن انتظاری، دبیر شورای عالی فضای مجازی، سردار عزیزاله عزیزمحمدی، دبیرکل شورای حامیان تیم ملی فوتبال ایران، حسن نجفی سولاری، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، حسین یاریار، رئیس باشگاه هنرمندان ایران و داوود روستایی قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی رسانه دیجیتال رونمایی شد.
 
در این مراسم معاون توسعه و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز خوشحالی از رونمایی از باشگاه مجازی هواداران تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم که امسال که برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با حضور فعال بخش خصوصی با همراهی بخش دولتی است و تجربه موفقی در اولین سال از دولت تدبیر و امید است شاهد حرکتی مثبت در عرصه حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در فضای مجازی نیز هستیم.
 
وی ابراز امیدواری کرد وزارت ارشاد بنا به رسالت خود در مشارکت و همکاری در برگزاری مراسمجشن فرهنگی و ورزشی در حمایت از تیم ملی فوتبال در سراسر کشور نیز موفق عمل کند.
 
محمد حسن انتظاری، دبیر شورای عالی فضای مجازی در این مراسم با اشاره به ظهور توانمندی‌های دیجیتالی در ایران گفت: عرصه فضای مجازی عرصه بروز خلاقیت جوانان است و قوی‌ترین و نخبه‌ترین افراد در این حوزه فعال هستند و ما امیدواریم نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بهره‌مندی مناسب از فرصت، جذابیت و استقبال عمومی از حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال و فعالیت قوی باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران زمینه بروز این فعالیت‌ها را هرچه بیشتر فراهم کند تا در عرصه اقتصاد مقاومتی شاهد گسترش استفاده از فناوری اطلاعات وارتباطات در کشور باشیم و بیشترین بهره را در این حوزه از نیروی انسانی داشته باشیم.
 
دبیرکل شورای حامیان تیم ملی فوتبال ایران با ارائه توضیحاتی در خصوص باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران ، اعلام کرد از آنجایی‌که تنها ۹۵ روز به آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باقی مانده است شورایی متشکل از باشگاه‌های فوتبال، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، مجلس شورای اسلامی، اتحادیه‌های فوتبال، باشگاه هنرمندان و تشکل‌های مردم نهاد به منظور جلب حمایت‌های مردمی از تیم ملی تشکیل شد و علاقه‌مندان برای طرفداری و هواداری از تیم ملی فوتبال ایران می‌توانند به صورت مجازی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این باشگاه به نشانی www.jam2014.ir و یا با حضور در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نسبت به ثبت‌نام و عضویت اقدام کنند.
 
عزیزاله محمدی، در ادامه به معرفی مزایای کارت هواداری تیم ملی فوتبال ایران پرداخت که دریافت تقویم کامل مسابقات به همراه سابقه تیم‌ها و معرفی ستارها و پوسترهای جام جهانی، عضویت در مسابقه‌های سرود، نماهنگ، فیلم کوتاه، شعر، نقاشی و موسیقی تیم ملی فوتبال ایران و همچنین دریافت کارت باشگاه سرآمد به اعتبار آموزشی یک میلیون ریال از جمله این مزایا است. ایشان تصویر امکانات کارت هواداران تیم ملی فوتبال ایران را برای انتشار و اطلاع رسانی به عموم مردم و حامیان در اختیار رسانه‌ها قرار داد.
د ر این مراسم داوود روستایی مسئول کمیته دانش آموزی ستاد حامیان تیم ملی فوتبال، سازمان دانش‌آموزی را به عنوان یکی از تاثیر گزارترین سازمان‌ها با هدف ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان و عموم کشور اعلام کرد که با برنامه‌های مختلف از تیم ملی فوتبال کشورمان حمایت می‌کند.
 
وی گفت: در بستر باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران و اجرای مسابقه فرهنگی “فکر طلایی-گل طلایی” به دنبال تدوین نظرات دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان برای ارائه به تیم ملی هستیم. قرار است دانش‌آموزان پیشنهادات خود را برا افزایش موفقیت تیم ملی به بازیکنان و مسوولان مربوطه تقدیم کنند.
 
قائم‌مقام سازمان دانش آموزی گفت: اصلی‌ترین ماموریت سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است و شورآفرینی برای حمایت از تیم ملی یکی از فرصت‌های اجتماعی برای تحقق این ماموریت است. امیدوارم عملکرد ما در این کمیته و فعالیت قوی در باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایرن موجب شور و نشاط بیش از پیش در جامعه دانش‌آموزی و در نهایت تقویت روحیه تیم ملی شود.
 
حسن نجفی سولاری، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال نیز در مراسم رونمایی از باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران با اعلام حمایت کامل از این باشگاه از طریق ظرفیت‌ها و امکانات واحدهای تابعه مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، شبکه ملی فرهنگ (مجتمع‌های فرهنگ دیجیتال در سراسر کشور) و باشگاه سرآمد، ابراز امیدواری کرد این باشگاه براساس منشور و اهداف و برنامه‌های خود بتواند با بهره‌گیری از بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه‌های دیجیتال موجب مشارکت حداکثری نوجوانان و جوانان در سطح کشور شود و شور و نشاط و شادی را تا پایان مسابقات جام جهانی در کشور به همراه داشته باشد.
 
همچنین در این مراسم حسین یاریار، رئیس باشگاه هنرمندان ایران از حمایت معنوی هنرمندان و پیشکسوتان کشور از تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و افزود با تهیه مستندی از حمایت چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری کشور از تیم ملی فوتبال ایران درنظر داریم در افزایش حمایت و هواداری عموم مردم از تیم ملی فوتبال کشورمان نقش مثبتی داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه کمیته هنرمندان حامی تیم ملی فوتبال برنامه های جامعی برای سال آینده با حضور هنرمندان، ورزشکاران، مسئولین و متخصصان کشور خواهد داشت که نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام خواهد نمود.
 
در اتمام مراسم رونمایی از باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد هواداران پس از عضویت و دریافت کارت هواداری می‌توانند در مسابقات نظرسنجی و پیش‌بینی رسمی نتایج مسابقات فوتبال جام جهانی شرکت کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.