اپراتورها

March 4, 2014
14:28 سه شنبه، 13ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61169

آیا شبکه تلفن همراه برزیل برای مسابقات جام جهانی آماده است؟

شبکه تلفن همراه برزیل با ضریب نفوذ ۱۳۶ درصدی تلفن همراه و ۲۷۶ میلیون مشترک و BTSهایی که امکان دریافت و انتقال کافی اطلاعات روی شبکه تلفن همراه را ندارد، آماده میزبانی از مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ نیست.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این امور موجب بروز مشکلاتی در ترافیک دیتای شبکه تلفن همراه برزیل هنگام برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی خواهد شد.
فناوری نسل سوم تلفن همراه اصلی‌ترین رویداد سرمایه‌گذاری برزیل در سال ۲۰۱۳ با مبلغ ۲۷۸ میلیون دلار بوده است.
 
در میان وندورها نیز NSN با یک سوم سهم بازار بیشترین بازار این کشور را در اختیار دارد و پس از آن اریکسون در جایگاه دوم و هواوی در جایگاه سوم قرار دارند.
استفال ترال، تحلیلگر شبکه‌های تلفن همراه در این باره گفت: علیرغم بزرگی این کشور و اقتصاد ضعیف آن، زیرساخت موبایل برزیل از نظر اندازه مطلوب است و از اواخر سال گذشته ۶۰ هزار آنتن BTS نصب کرده است.
وی افزود: برزیل سیستم‌های آنتی زیادی در برخی استادیوم‌های این کشور توزیع کرده است که اقدام مناسبی است اما ایستگاه‌های ارسال و دریافت بسیار اندکی در حومه شهرهای این کشور نصب شده که امکان مدیریت کردن ترافیک دیتا را با جمعیت زیاد تماشاچیان مسابقات نخواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.