تبلت

تلفن همراه

گوشی

March 4, 2014
15:29 سه شنبه، 13ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61205

معرفی اکسپریا M2، Z2، تبلت Z2 و SmartWear سونی به بازار ایران

سونی موبایل  (Sony Mobile Communications AB) یکشنبه در مراسمی با حضور روزنامه‌نگاران در هتل پارسیان آزادی تهران، قابلیت‌های بی‌نظیر تازه‌ترین محصولات معرفی شدۀ خود در کنگرۀ جهانی موبایل در بارسلونا را به نمایش گذاشته و کارگاه آموزشی معرفی این محصولات را برای روزنامه‌نگاران در ایران برگزار کرد.
 
6.jpg
 
عزت کتانه، مدیر کل بازرگانی  Sony Mobile Communications AB خاورمیانه و آفریقا، گفت: «سال گذشته برای ما سال موفقی بود و ما می‌خواهیم در سال ۲۰۱۴ به روند رو به رشد خودمان شتاب بیشتری ببخشیم. به همین دلیل و با تکیه بر تخصص و فناوری طراحی و مهندسی سونی، محصولاتی را به مصرف‌کنندگان ارائه خواهیم کرد که تنها سونی قادر به ارائۀ آنهاست. دو عضو جدید افزوده شده به سری محصولات ممتاز Z یعنی Xperia™ Z2 و Xperia™ Z2 Tablet، با تلفیق بهترین‌های فناوری و محتوای سونی تعریف جدیدی را برای محصولات ممتاز ارائه کرده و استانداردهای جدیدی را برای بازار تلفن هوشمند و تبلت وضع می‌کنند. علاوه بر این سونی موبایل با  Xperia M2 مشخصات و عملکردی برجسته و عالی را که تنها می‌توان در تلفن‌های هوشمند ممتاز یافت، به مخاطبینی جدید در ردۀ قیمتی متوسط، ارائه می‌کند.»
 
وی افزود: « علاوه بر محصولات یاد شده ما نخستین وسیلۀ جانبی مبتنی بر تجربۀ کاربری SmartWear را معرفی می‌کنیم. SmartBand و هستۀ Core نوآورانۀ آن به فراتر از ردیابی تناسب اندام می‌پردازد و تجربه‌های رنگارنگ و سرگرم‌کننده‌ای را به زندگی کاربران می‌افزاید. سرگرمی بخشی از خصلت سونی است. این فرهنگ ماست »
 
در ادامۀ این مراسم کارگاه آموزشی آشنایی با توانمندی‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیر Xperia Z2، Xperia Z2 Tablet، Xperia M2 و SmartBand SWR10 برگزار شد و حاضرین با امکانات این دستگاه‌ها از نزدیک آشنا شدند.
 
Xperia Z2
بهترین دوربین عکس‌برداری و فیلم‌برداری جهان در یک تلفن هوشمند ضد آب
 
 
Xperia Z2 پرچم‌دار پیشگامی Sony در نوآوری و جدیدترین عضو افزوده شده به سری ممتاز Z است که بهترین تلفن هوشمند ضد آب ممتاز ساخته شده توسط سونی موبایل تاکنون محسوب می‌شود. این تلفن هوشمند فناوری‌های دوربین عکس‌برداری و فیلم‌برداری، صفحۀ نمایش تحسین شدۀ TRILUMINOS™‏ برای موبایل با Live Colour LED، نخستین فناوری حذف نویز دیجیتالی در یک تلفن هوشمند۲ و طراحی نمادین OmniBalance را با همدیگر ترکیب می‌کند. حالت جدید و ارتقاء یافتۀ ویدیو خاطرات را با جزئیات فوق‌العادۀ رزولوشن 4K ثبت و نگهداری کرده و لرزش‎‌گیر SteadyShot™‎ از اینکه تصاویر گرفته شده حتی در هنگام راه‌ رفتن هم صاف و بدون لرزش خواهند ماند، اطمینان حاصل می‌کند.
 
Xperia Z2 Tablet
نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت ضد آب در جهان ۳
 
سونی موبایل همچنین Xperia Z2 Tablet را که بر اساس موفقیت تبلت Xperia Tablet Z ساخته شده است، معرفی کرد. Xperia Z2 Tablet نهایت نوآوری در تبلت است.
 
Xperia Z2 Tablet که در بسیاری از ویژگی‌های مشابه هیجان‌انگیز با Xperia Z2 مشترک بوده و مجهز به صفحۀ نمایش تحسین شدۀ TRILUMINOS™‏ برای موبایل با Live Colour LED و فناوری حذف نویز دیجیتالی۲ برای ارائۀ نهایت تجربه‌های مشاهده و گوش دادن است.
 
2.jpg
 
این تبلت در زمان عرضه به منظور ارتقاء تجربۀ فیلم و بازی، با تعدادی از لوازم جانبی نوآورانه از جمله پایه بلندگوی  ®‏‎Bluetooth به همراه پد شارژر مغناطیسی مدل BSC10 و کنترل از راه دور با عملکرد گوشی  ®‏‎Bluetooth  مدل BRH10 پشتیبانی می‌شود.
 
Xperia M2
بهترین فناوری تلفن هوشمند در ردۀ خودش ۴
 
Xperia M2 فوق سریع که تأکیدی بر تعهد سونی موبایل به آوردن بهترین‌های فناوری تلفن‌های هوشمند برای طیف گسترده‌تری از مصرف‌کنندگان است، دارای تجربه‌های ممتاز سونی است.  طراحی OmniBalance، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق واضح دارای Exmor RS™‎ برای موبایل، عملکرد فوق‌العادۀ پردازشگر، سرعت 4G و یک باتری با مدت کارکرد طولانی در این تلفن هوشمند ردۀ متوسط، امکانات تلفن‌های هوشمند ممتاز را با قیمتی مقرون‌ به صرفه ارائه می‌کند.
 
تجربۀ کاربری SmartWear-‏ SmartBand SWR10 و برنامۀ جدید Lifelog
Wearable technology lets you keep track of your life.
 
SmartBand SWR10 که نخستین بار در CES معرفی شد، نخستین محصول مبتنی بر تجربۀ کاربری SmartWear است. این تجربۀ کاربری جدید بر سه ستون استوار شده است: «ثبت رویدادهای زندگی با Lifelog»، «فناوری پوشیدنی هوشمند» و «ابزارهای Life».
 
SmartWear تجربه‌های جدید و بی‌همتایی را به کاربران ارائه می‌کند که به چیزی فراتر از ردیابی سلامت و تناسب اندام می‌پردازد. برنامۀ جدید و نوآورانۀ  Lifelogسونی موبایل به محصولات مبتنی بر تجربۀ کاربری SmartWear متصل می‌شود و به شما اجازه می‌دهد گذشته‌تان را کاوش کنید، از حال لذت ببرید و به شما کمک می‌کند تا آیندۀتان را  تحت تأثیر قرار دهید. این برنامۀ مبتنی بر Android به همراه SmartBand به شما اجازه می‌دهد بدون زحمت، زندگی و سرگرمی‌ها مانند مکان‌های بازدید شده، موسیقی شنیده شده، بازی‌های انجام شده و کتاب‌های خوانده شده را ثبت کنید و آنها را به زیبایی در یک رابط کاربری دیداری نمایش می‌دهد. می‌توانید ببینید که چقدر فعال بوده‌اید، به چه جاهایی رفته‌اید، چه عکس‌هایی گرفته‌اید و چطور با دنیایتان در ارتباط بوده‌اید. Lifelog همچنین به شما کمک می‌کند اهدافی را تنظیم کنید، پیشرفتتان را در رسیدن به این اهداف پایش کنید و برای تصمیم‌گیری‌های آتی به شما توصیه‌هایی ارائه می‌کند.
 
همۀ این محصولات از اردیبشت ماه ۱۳۹۳ و با گارانتی رسمی شرکت آرمان همراه آرین در بازار ایران عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.