تلفن همراه

گوشی

March 8, 2014
15:51 شنبه، 17ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61216

پرفروش‌‌ترین‌ گوشی‌های موبایل در آستانه سال نو

فعالان بازار موبایل می‌گویند: در آستانه سال نو خریدها در بازار موبایل با رونق همراه شده و در بین خریدها، رغبت زیادی نسبت به مدل‌های Iphone 5s اپل، S4 Galaxy سامسونگ و PadFone 2 ایسوس وجود دارد.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات در آستانه سال نو، رفت و آمد به بازار موبایل بیشتر شده است و تمام برندها با رشد فروش مواجه هستند.
 
فعالان بازار می‌گویند: در بین مشتری‌های امروز بازار موبایل، رغبت زیادی به مدل‌های Iphone 5s اپل، S4 Galaxy سامسونگ PadFone 2 ایسوس وجود دارد.
 
در ادامه نگاهی داریم به 3 مدل پرفروش در بازار گوشی موبایل.
 
*Asus PadFone  2
 
این گوشی در دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی عرضه شده و دارای صفحه نمایش ضدخش 4.7 اینچی و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.
 
دوربین عکاسی و فیلمبرداری 13 مگاپیکسلی این گوشی از قابلیت فیلمبرداری، زوم خودکار، فلش ال‌ای دی و تشخیص چهره برخوردار است و کیفیت دوربین ثانویه آن 1.2 مگاپیکسل است.
 
این گوشی از سیستم عامل آندروید نسخه آیس کریم پشتیبانی می‌کند.
 
در سخت‌افزار این گوشی پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی Adreno 320 به کار رفته که برای بازی و کاربردهای گرافیکی مناسب است.
 
باتری این گوشی از نوع Li-Ion با توان 2140 میلی آمپری است که در حالت استندبای 352 ساعت و در حالت مکالمه مداوم تا 16 ساعت کار می‌کند.
 
* Samsung Galaxy S4
 
در میان انواع گوشی‌های برند سامسونگ همچنان Galaxy S4 پیشتاز در فروش است.
 
این مدل از یک پردازنده 4 هسته‌ای Krait 300 با فرکانس 1.9 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی Ardreno 320 بهره می‌برد و در 3 حافظه، 16، 32 و 64 گیگابایتی تولید شده است.
 
این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی خازنی 4.99 اینچی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.
 
دوربین عکاسی و فیلمبرداری 13 مگاپیکسلی این گوشی از قابلیت فوکوس اتوماتیک و فلاش برخوردار است. کیفیت دوربین جلو برای مکالمه تصویری نیز 2 مگاپیکسل است.
 
باتری این گوشی از نوع 2600 میلی آمپر ساعت با امکان 13 ساعت مکالمه ممتد است.
 
این گوشی از سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean پشتیبانی می‌کند.
 
پشتیبانی از جاوا، نمایش فایل‌های مایکروسافت آفیس و نمایش فایل های PDF از دیگر قابلیت‌های این گوشی است.
 
• Apple Iphone 5s
 
مدل محبوب اپل، دارای صفحه نمایش لمسی خازنی با دقت رتینا و اندازه 4 اینچ است.
 
این گوشی در سه اندازه حافظه داخلی 16، 32 و 64 گیگابایت تولید شده و از سیستم عامل Apple Ios 7  با قابلیت نمایش فایل‌های pdf بهره می‌برد.
 
باتری این گوشی امکان حدود 9 ساعت مکالمه را داراست.
 
در این گوشی از چیپ A7 استفاده شده که دربرگیرنده نخستین پردازنده 64 بیتی برای گوشی‌ها است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.