تبلت

تلفن همراه

March 8, 2014
16:07 شنبه، 17ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61221

پرفروش‌ترین تبلت‌های نیمه ارزان در آستانه سال نو

همواره تبلت‌های در رده قیمتی متوسط که حدود یک میلیون تومان قیمت دارند، مشتری‌های مختلفی دارند. Galaxy Tab 3، Fonepad 7 و family pad سه مدل از پرفروش‌ترین تبلت‌های نیمه ارزان در بازار شب عید معرفی شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس، فعالان بازار تبلت می‌گویند: در رده تبلت‌های رده متوسط و زیر یک میلیون تومان، 3 مدل Galaxy Tab 3 سامسونگ، Fonepad 7 ایسوس و family pad آرکاس از جمله تبلت‌های پرفروش هستند.
 
*Galaxy Tab 3 سامسونگ
 
این تبلت محبوب سامسونگ همچنان خوب می فروشد.
 
گلکسی تب 3 دارای صفحه نمایش 7 اینچی، دوربین 3.2 مگاپیکسل و وب‌کم 1.3 مگاپیکسلی است و از پردازنده Dual-Core بهره می‌برد.
 
قابلیت نصب سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه 3G ،GPRS، اتصال به اینترنت از طریق وای فای و بلوتوث از ویژگی‌های این تبلت است.
 
Galaxy Tab 3 از اندروید 4.1 پشتیبانی می‌کند و دارای کارکرد باتری بین 24 تا 48 ساعت است.
 
* Fonepad 7 ایسوس
 
این تبلت 7 اینچی اندرویدی سیمکارت خور و دارای امکان برقراری تماس تلفنی است.
 
با اقبال تبلت‌های 7 و 8 اینچی، محصول ایسوس به دلیل قیمت پایین‌تر مورد توجه قرار گرفته است.
 
این محصول از پردازنده دو هسته‌ای اتم، دوربین 5 مگاپیکسل و وب کم 1.2 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
 
سیستم عامل آن اندروید 4.2 است و باتری آن قابلیت حداکثر 10 ساعت کاربری ترکیبی را دارد.
 
قابلیت نصب سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه نسل 3، GPRS، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و بلوتوث از امکانات ارتباطی این تبلت است.
 
*family pad آرکاس
 
فعالان بازار تبلت می‌گویند: تبلت فرانسوی آرکاس که حدود یک سال پیش وارد بازار شده، به دلیل عرضه در سری‌های مختلف کودکان، دانشجویان، گیمرها و خانواده، امروز در بین محصولات زیر یک میلیون تومان مشتری‌‌های بسیاری کسب کرده است.
 
بیشترین استقبال از سری family pad (تبلت های خانواده) این محصول بوده است.
 
سخت‌افزار این تبلت 13.3 اینچی از دو پردازنده دو هسته‌ای و پرازنده گرافیکی چهار هسته‌ای بهره‌ می‌برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.