تلفن همراه

April 4, 2014
7:11 جمعه، 15ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61498

رونمایی از اپلیکیشن جشنواره فیلم و عکس همراه

اپلیکیشن “جشنواره همراه” برای حضور کاربران موبایل در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران رونمایی شد.
 
 
اپلیکیشن “جشنواره همراه” برای عضویت و ارسال عکس به جشنواره طراحی شده و در بازارهای اندرویدی ارائه شده است.
 
این برنامه امکان شرکت در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را از طریق موبایل فراهم می‌کند و کاربران تلفن همراه می‌توانند با استفاده از این برنامه در جشنواره ثبت‌نام کرده و عکس‌های خود را برای شرکت در بخش‌های رقابتی جشنواره ارسال کنند.
 
“جشنواره همراه” که درحال حاضر برای سیستم عامل اندروید طراحی شده، در آینده نزدیک برای سیستم عامل iOS نیز آماده شده و در اختیار کاربران این سیستم عامل قرار می‌گیرد.
 
این برنامه به صورتی طراحی شده که کاربر با یک بار عضویت در سایت جشنواره و یا اپلیکیشن “جشنواره همراه” و انتخاب نام کاربری، می‌تواند از هر دو سیستم استفاده کند.
 
بخش‌های اصلی این برنامه علاوه بر فرم عضویت و فرم ارسال عکس شامل عکس‌های برتر دوره اول جشنواره، فراخوان و مقررات شرکت در جشنواره و اخبار و مصاحبه‌های مرتبط با جشنواره است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.