اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

April 6, 2014
12:50 یکشنبه، 17ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61528

سیدهاشمی: در سال گذشته بیش از 3500 میلیارد تومان سرمایه گذاری کردیم

 سید هاشمی ، ریس هیأت مدیره ی شرکت مخابرات ایران ، در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان این شرکت ، با بیان چالش هایی که در سال گذشته برای مخابرات به وجود آمد ، خاطرنشان کرد : با تمامی چالش هایی که برای ما به وجود آمد ، توانستیم ، رشد مطلوب خود را داشته باشیم و کسانی که سهام مخابرات را در اختیار دارند ، امسال می توانند نسبت به سال گذشته 10 درصد سود بیشتر عایدشان شود . افتخار شرکت در سود دهی آن است که با وجود سرمایه گذاری بیش از 3500 میلیارد تومانی در مخابرات ایران و همراه اول ، باز هم توانستیم به سود دهی پیش بینی شده خود ، دست یابیم.
 
 
وی ، درباره خدمات جدید و افزایش ظرفیت های شرکت مخابرات ایران ، گفت : با توجه به دستور وزیر ، باید امسال همه ظرفیت ها را به 4 برابر برسانیم که تلاش همگانی شما را می طلبد. در این راه ، با شرکت های PAP نیز توافق کرده ایم ؛ با کارگزاران روستایی نیز در اسفند ماه سال 92 به توافق رسیدیم و رضایت آنان را نیز جلب کردیم. هر چند که چالش بسیار بزرگی برای مخابرات بود ، ولی از آنجایی که آنان همگی از اقشار آسیب پذیر جامعه بودند ، آنان را زیر پوشش قرار دادیم.
 
وی ، در بخش دیگری از سخنان خود ، با اشاره به بازنشستگی تعداد زیادی از همکاران ، افزود : در سال گذشته از جهتی خوشحال و از سویی غمگین بودیم. خوشحال از این که 3200 نفر از کارکنان ما ، با 30 سال تلاش بی وقفه به شرف بازنشستگی نایل آمدند و از طرفی ناراحتی ما به خاطر از دست دادن آنان بود. البته ، مصوبه ی بازنشستگان همچنان ادامه دارد و بقیه کارکنان نیز می توانند در زمان خود ، به بازنشستگی نایل شوند. این بار سنگینی برای مخابرات بود ، هم از لحاظ عاطفی و هم از لحاظ بار مالی . این کار بزرگ ، در هیچ سازمانی انجام نشده است و با این دقت و سرعت ، بی نظیر است.
 
 سید هاشمی درباره تکریم بازنشستگان گفت : با یک زبان خوب و جاذبه انسانی ، از بازنشستگانی که برای امور خود مراجعه می کنند ، میزبانی کنید زیرا آنان تشنه محبت هستند.
 
رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران ، در پایان سخنان خود ، پیش بینی برگزاری مجمع همراه اول را پایان فروردین مـــــاه جاری و مجمع مخابرات ایران را نیز ، نیمه دوم اردیبهشت ، اعلام کرد و گفت : من با اطمینان می گویم که هیچ سازمان و شرکتی ، توانایی برگزاری مجمع را به این سرعت و دقت دارا نیست و ما تنها شرکتی هستیم که می توانیم در ابتدای سال ، مجمع عمومی خود را برگزار کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.