اپراتورها

April 14, 2014
14:13 دوشنبه، 25ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61654

مدیرعامل زیرساخت: مخابرات تهران نقش استراتژیکی در کشور دارد

نشست هفتگی مدیران شرکت مخابرات استان تهران در روز یک‌شنبه 24 فروردین ماه، میهمانان ویژه‌ای به همراه داشت.
 
به گزارش پیام تهران آنلاین در این جلسه مهندس خسروی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت،‌ همچنین مهندس راسخ معاون توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات حضور یافتند. 
 
در این نشست مهندس خسروی مدیرعامل اسبق شرکت مخابرات استان تهران ضمن تبریک سال جدید به مدیران و کارکنان شرکت، بر لزوم تعامل و همکاری میان مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور توأم با روحیه کار جمعی و مدیریت جهادی تأکید کرد.مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان این که شرکت مخابرات استان تهران نقش استراتژیک و راهبردی در مجموعه مخابرات و ارتباطات کشور دارد خاطرنشان ساخت: شرکت مخابرات استان تهران از نیروهایی صادق، متخصص و سلامتی برخوردار است که با تکیه بر آن، همواره نقش راهبردی و هدایت‌کننده ای، برای سایر استان‌ها داشته و دارد. مهندس خسروی وجود رقبای جدی برای شرکت مخابرات را عاملی مهم برای حرکت بسوی بهره‌گیری از سرویس‌های ارزش افزوده و هماهنگی با تحولات روز دنیا دانست و گفت: مخابرات انحصاری نیست بلکه دارای رقبایی است که ضرورت برنامه‌ریزی و تحرک و پویایی بیشتر همراه با مدیریت جهادی و مشارکت عمومی کارکنان را اجتناب‌ناپذیر ساخته است.
 
گفتنی است مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت،‌ هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات نیز در سخنانی با اعتقاد به این که شرکت مخابرات استان تهران شرکتی پیشتاز و مؤثر در توسعه صنعت ارتباطات کشور است خواستار تداوم و گسترش فعالیت‌ها با ارایه سرویس‌های نوین مبتنی بر سرویس‌های ارزش‌های افزوده شد.
 
 شایان ذکر است مهندس صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با تقدیر از حسن اهتمام و حضور صمیمانه میهمانان ویژه نشست هفتگی مدیران شرکت، از تلاش‌های مجموعه کارکنان و مدیران در ادوار گذشته تاکنون تجلیل کرد و تعامل و گسترش ارتباطات و پیوندهای عمیق میان بدنه خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات را گامی مثبت در راستای خدمت‌رسانی مضاعف به مردم جامعه دانست.
 
 
 
مهندس صیدی با اشاره به تحقق بیش از 95 درصدی اهداف و برنامه‌های شرکت مخابرات استان تهران در سال1392، این شرکت را در زمره پیشگامان و سرآمدان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور توصیف و تصریح کرد:‌ با همیاری و تعاملات مثبت و همچنین تلاش مجدانه کارکنان در سال جدید شاهد تحقق برنامه‌ها و بهبود درآمدهای شرکت خواهیم بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.