تلفن همراه

April 26, 2014
7:34 شنبه، 6ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 61801

Sony جوایز Red Dot 2014 را درو کرد

جوایز طراحی Red Dot که اکنون شصت و یکمین سال خودش را پشت سر می‌گذارد، یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مسابقه‌های طراحی محصول در جهان است. این جوایز که بزرگداشت بهترین‌های طراحی از سراسر جهان است، این بار نیز طراحی Sony را ستایش کرد. هم تلفن هوشمند XperiaTM Z Ultra و هم سری دوربین‌های لنز مانند QX برای تلفن‌های هوشمند جایزۀ «بهترین‌های بهترین‌ها»ی Red Dot امسال را دریافت کردند.
 
نائوئه کانه‌تا و تاکاهیرو تسوگه دو طراح Xperia Z Ultra و سری QX در این خصوص اظهار نظر کردند.
نائوئه کانه‌تا گفت: «من بسیار خوشنودم! خلق این محصول تجربۀ ثمربخشی برای من و همۀ کسانی بود که برروی آن کار کردند. با این جایزه، ما توانمندی‌های سری Xperia را به عنوان یک مفهوم طراحی به معنای واقعی برجسته کردیم. من بسیار خرسندم که این مدل برندۀ چنین جایزۀ مهمی شد و برای همۀ دست‌اندرکاران آن خوشحالم.»
 
تاکاهیرو تسوگه گفت: «طراحی سری QX علیرغم داشتن شکل سادۀ استوانه‌ای شکلش، چالش بزرگی بود و این موفقیت به لطف افراد بسیاری به دست آمد. افتخار دریافت این جایزه نصیب همۀ کسانی می‌شود که در این کار مشارکت داشتند.»
شرکت‌کنندگان جوایز سال ۲۰۱۴ از ۵۳ کشور بودند و تنها ٪۱٫۵ از کل شرکت‌کنندگان در این مسابقه جوایزی را که به آنها چشم داشتند، دریافت کردند. فهرست کامل جوایز دریافت شده توسط Sony به این شرح است: 
Red Dot: بهترین‌های بهترین‌ها
DSC-QX10 / QX100
Xperia Z Ultra
 
Red Dot
HDR-MV1  ضبط‌کنندۀ نماهنگ
HMZ-T3W / HMZ-T3  نمایشگر متصل‌شونده به سر
ILCE-7 / ILCE-7R  دوربین با لنز تعویض‌پذیر
NW-W274S – Walkman®‏ ورزشی ضدآب
NW-ZX1 Walkman®
SH800 / SP6800Cell Sorter / Spectral Analyzer
VAIO® Fit 13A
VAIO® Tap 11
XperiaTM C
XperiaTM M
XperiaTM Z1
 
Red Dot: تقدیر ویژه
Smartwatch 2
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.