رگولاتوری

فناوری اطلاعات

April 26, 2014
13:31 شنبه، 6ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 61831

رگولاتور: اپراتورهای برتر سرویسهای IT معرفی می شوند

اپراتورهای برتر سرویسهای فناوری اطلاعات سال ۹۲ در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی می‌شوند.
 
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مطلب فوق گفت: ارزیابی اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات پس از برگزاری دوره آموزشی و معرفی کامل الگوی جامع ارزیابی، رتبه‌بندی و انتخاب اپراتورهای برتر برای دارندگان پروانه این سرویسها ، در ۷ معیار رهبری و مدیریت، فرایندهای سازمانی، منابع و مشارکت‌ها، منابع انسانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و نتایج کلیدی عملکرد و در ۲۱ زیر معیار انجام شده است.
 
علی اصغر عمیدیان درباره تفاوت ارزیابی‌های سال ۹۲ با سالهای گذشته افزود: در این دوره ، علاوه بر ارائه دهندگان خدمات عمومی انتقال داده کابلی (اینترنت پرسرعت ADSL، اپراتورهای PAP و بخش دیتای شرکت مخابرات ایران) و شرکتهای ارائه‌دهنده خدمات عمومی انتقال داده‌های ماهواره‌ای (SAP) که در سه دوره گذشته مورد ارزیابی قرار گرفتند، ارائه‌دهندگان خدمات ارتباط بی‌سیم مبتنی بر فناوری WiMAX و اپراتورهای توزیع‌کننده اینترنت (ISDP) نیز ارزیابی و رتبه‌بندی شدند.
 
رئیس کارگروه ارزیابی اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات چهارمین جشنواره فاوا اظهار کرد: ایجاد فضای رقابت سالم، ترویج کیفیت در ارائه خدمات، توسعه هدفمند سرویسها، ارتقای ظرفیت یادگیری، ترغیب و تشویق شرکتها برای پیمودن مسیر شکوفائی و تعالی، افزایش مبادلات الکترونیکی، افزایش درآمد سرانه، تحقق عدالت اجتماعی و ارتقاء سطح رضایت مردم از نتایج مثبت انتخاب اپراتورهای برتر در حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات است.
 
چهارمین جشنواره فاوا همزمان با ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات، برگزار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.