اپراتورها

تلفن همراه

May 4, 2014
3:13 یکشنبه، 14ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 62007

مکان یابی غرفه ناشران در نمایشگاه بین المللی کتاب برای مشترکین ایرانسل ممکن شد

bookfair.jpg

کلیه مشترکین ایرانسل می توانند با ارسال نام یا قسمتی از نام ناشر، از طریق خط ایرانسل خود به شماره 809020، محل دقیق استقرارغرفه ناشر موردنظر خود را در بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب دریافت کنند.
 
هزینه هر بار مکان یابی ناشران حاضر در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، 50 تومان تعیین شده است که از اعتبار مشترکین اعتباری کسر شده و به صورتحساب مشترکین سیم کارت های دائمی ایرانسل افزوده میشود.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، علاوه بر این بازدیدکنندگان می توانند با حضور درغرفه های ایرانسل در نمایشگاه کتاب، با جدیدترین محصولات و خدمات این اپراتور از جمله نرم افزار کتابخوان ایرانسل، ویترین و پیشخوان آشنا شده و از خدمات بخش ویژه پاسخگویی به مشترکین استفاده کنند.
 
علاقه‌مندان به برنامه نویسی موبایل نیز می‌توانند با حضور در این غرفه ها ، از جزئیات مسابقه برنامه نویسی موبایلی ایرانسل (I.C.M.A (I Can Make Apps مطلع و در این مسابقه شرکت کنند.
 
همچنین، ایرانسل با اختصاص بخش ویژه‌ای به تولیدکنندگان محتواهای جدید موبایل در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب، زمینه‌های همکاری صاحبان ایده و ابتکار را با مجموعه ایرانسل گسترش می‌دهد.
 
بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب از 10 لغایت 20 اردیبهشت ماه و همچون سالهای گذشته در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.