باندپهن

باندپهن ثابت

تلفن همراه

رگولاتوری

May 7, 2014
14:49 چهارشنبه، 17ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 62070

بخش عمده شبکه اینترنت در کرج قطع شد/زیرساخت: به ما ربطی ندارد، با شرکت دی تماس بگیرید!

ایرنا: بخش عمده شبکه اینترنت کرج از صبح روز سه‌شنبه قطع شد که این امر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد. 
 
قطع شدن شبکه اینترنت در کرج به‌ویژه منطقه عظیمیه موجب اختلال در خدمات دهی برخی از دستگاه‌های اجرایی این شهر از جمله بانک‌ها و رسانه‌های خبری به‌خصوص «ایرنا» شده است. رئیس اداره دیتا شرکت مخابرات البرز با تایید این مطلب گفت: علت قطع شدن شبکه اینترنت در بخش‌های مختلف شهر کرج تاکنون مشخص نشده و کارشناسان فنی استان تهران در حال بررسی آن هستند.
 
جواد جمشید لو در ادامه افزود: این اختلال و قطع شدن شبکه اینترنت در کرج از صبح روز سه‌شنبه در این مناطق رخ داده است. تا زمان انتشار این خبر، همچنان سرویس اینترنت در کرج قطع بوده است. 
 
زیرساخت: قطعی اینترنت کرج به شبکه زیرساخت مربوط نیست
 
قطعی اینترنت کرج به شبکه زیرساخت مربوط نیست روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: اختلال و قطعی اینترنت کرج به زیرساخت مربوط نیست.
 
 به گزارش دفتر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، در پی بروز اختلال و قطع شبکه اینترنت در منطقه عظیمیه کرج در روز سه‌شنبه و مشکلات پیش آمده برای شهروندان عزیز این منطقه، روابط‌عمومی این شرکت اعلام کرد که این قطعی مربوط به اپراتورهای محلی که در منطقـــه ارایه سرویس می‌نمایند، می‌باشد و به شبکه زیرساخت مربوط نیست.
 
دفتر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت اضافه کرد: در حال حاضر 12 STM1 اینترنت توسط شرکت ارتباطات زیرساخت به استان البرز ارائه می‌شود که تماماً زیر بار بوده و اختلالی در آن وجود ندارد، شهروندان گرامی می‌توانند جهت اطلاع از زمان رفع این اختلالات مراتب را از شرکت «دی» ارائه دهنده خدمات اینترنت جویا شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.