اپراتورها

بازار سرمایه

May 9, 2014
12:07 جمعه، 19ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 62108

سود خالص مخابرات سال گذشته ۲۳۰۰ میلیارد تومان بود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت:‌ درآمد شرکت مخابرات ایران در سال ۹۲ مبلغ ۱۱ هزار و ۵۶۶ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سود خالص شرکت بوده است.
 
 
مظفر پوررنجبر در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران اظهار داشت:‌ کارمندان شرکت مخابرات 10 درصد دارای مدرک فوق‌لیسانس، یک درصد دارای مدرک دکترا و باقی مدرک لیسانس و زیر لیسانس دارند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران،‌افزود: درآمد شرکت مخابرات ایران در سال 92 مبلغ 11 هزار و 566 میلیارد تومان بوده است که این رقم در سال 91 حدود 9 هزار و 700 میلیارد تومان بود.
 
وی گفت:‌مخابرات‌های استانی نیز از نظر درآمد 12 درصد رشد داشته اند و از رقم سه هزار میلیارد تومانی در سال 91 به درآمد 4 هزار میلیارد تومانی در سال 92 رسیده‌اند.
 
پوررنجبر ادامه داد: همچنین شرکت ارتباطات سیار نیز در سال 91 حدود 6 هزار میلیارد تومان درآمد داشته که این رقم در سال 92 به 8 هزار میلیارد تومان رسیده است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران یادآور شد: مخابرات بازار بزرگی را در بخش دیتا پیش رو دارد و پیش‌بینی 1500 میلیارد تومان تا 2 هزار میلیارد تومان برای رشد درآمد دیتا در سال 93 می‌رود.
 
وی یادآور شد: همچنین مخابرات از سال 88 تا 92 مبلغ 8 هزار و 764 میلیارد تومان سرمایه‌‌گذاری انجام داده است.
 
پوررنجبر یادآور شد: سود خالص تلفیقی شرکت مخابرات ایران 2 هزار و 300 میلیارد تومان در سال 92 بوده است.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.