تلفن همراه

گوشی

May 13, 2014
18:14 سه شنبه، 23ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 62205

آخرین شایعات و تصاویر از آیفون6

تاکنون شایعات مختلفی در مورد گوشی هوشمند آیفون 6 منتشر شده است. اما کارشناسان می‌گویند که تنها دو گروه از این شایعات صحبت بیشتری دارند و می‌توان آن‌ها را موثق خوانند. اما تصاویری که در این گزارش آمده است مدل بعدی گوشی هوشمند اپل را با دو گوشی آیفون 5S و Galaxy S5 مقایسه می‌کند.
 
Close window
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اگر این تصاویر درست باشد، آیفون 6 اپل به جز طراحی جدید امکانات دیگری را هم شامل می‌شود و نسبت به مدل کنونی این محصول پهن‌تر و باریک‌تر ساخته شده است.
 
Close window
 
این گوشی هوشمند جدید نسبت به Galaxy S5 سامسونگ طول کمتری دارد و احتمال می‌رود که اندازه نمایشگر آن 4.7 اینچی باشد.
 
Close window
 
در این تصاویر که گوشی هوشمند آیفون 5S و Galaxy S5 استفاده شده‌اند نشان داده می‌شود که آیفون 6 اپل احتمالا با اندازه‌های 135.5، 71.9 و 6.1 میلیمتر وارد بازار می‌شود. گوشی هوشمند آیفون 5S اپل با طول، عرض و ضخامت 123.8، 58.6 و 7.6 میلیمتر عرضه می‌شود و اندازه‌های Galaxy S5 هم 142، 72.5 و 8.1 میلیمتر است.
 
Close window
 
علاوه بر این گفته می‌شود که گوشی هوشمند آیفون 6 یک نمایشگر بلند شبیه مدل 5S دارد و کلید سخت‌افزاری Home هم در پایین آن قرار داده شده است. بر خلاف مدل‌های قبلی این گوشی هوشمند یک کلید اصلی در قسمت راست دارد و کلیدهای سکوت و کم/زیاد کردن صدا در قسمت چپ بدنه واقع شده‌اند. در قسمت پشت نیز لنز دوربین و فلش‌های پرنور دیده می‌شوند و میکروفون‌ هم بین آن‌ها قرار گرفته است.
 
 
البته توجه داشته باشید که شرکت اپل هنوز این اخبار را تایید یا تکذیب نکرده و هنوز به درستی مشخص نشده است که این محصول از چه زمانی وارد بازار جهانی می‌شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.