اپراتورها

تلفن همراه

May 18, 2014
13:02 یکشنبه، 28ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 62281

مدیرعامل مخابرات: 40هزار میلیارد ریال برای طرح های مخابراتی هزینه می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: 40 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های مخابراتی و ارتباطی کشور امسال هزینه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ˈمظفر پوررنجبرˈ روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از 198 طرح مخابراتی لرستان، افزود: یک میلیون شماره دائمی، چهار تا پنج میلیون عدد کارت شارژ و پنج میلیون خط پرسرعت اینترنت نیز در سال جاری در کشور واگذار می شود.
 
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران هشت هزار میلیارد ریال از مشترکان خود طلب دارد، اظهار کرد: اکنون 30 میلیون خط ثابت و 60 میلیون خط همراه اول دراختیار مشترکان قرار دارد.
 
پوررنجبر با اشاره به گذشت دو سال از طرح پنج ساله ارتقای کمی و کیفی خدمات شرکت مخابرات، گفت: تلاش می کنیم در سه سال باقیمانده از اجرای این طرح، ضمن بهبود کیفی خدمات، زمینه برای استفاده همگانی خطوط پرسرعت اینترنت در کشور فراهم شود.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات افزود: اکنون 60 هزار نیروی انسانی در این شرکت فعال هستند و هنوز برنامه ای برای تعدیل نیروها تدوین نشده است.
 
وی همچنین با بیان اینکه امسال اپراتور جدید در کشور راه اندازی نخواهد شد، گفت: از کیفیت و نحوه ارائه خدمات به مشترکان شرکت مخابرات در کشور، رضایت کامل نداریم و براین اساس تلاش می کنیم در دو سال آینده شاهد افزایش کیفیت و تنوع خدمات اینترنتی در کشور باشیم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین گفت: درآمد سال گذشته این شرکت از محل فروش خطوط پرسرعت اینترنت سه هزار میلیارد ریال بوده واین در حالی است که این میزان درسال جاری به شش هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.
 
وی افزود: تقاضا برای دریافت سرویس و خدمات مخابرانی درکشور افزایش چشمگیری یافته
 
که برای موفقیت در عرضه ارائه خدمات، باید با برنامه عمل کرد.
 
مدیر فروش خانگی شرکت مخابرات ایران هم در این آیین گفت: 300 فروشگاه عرضه خدمات مخابراتی مربوط به این شرکت (برند شاپ) سال جاری در کشور راه اندازی می شود.
 
ˈطاهره مهدیهˈ با بیان اینکه از این تعداد شش فروشگاه در استان لرستان ایجاد می شود، افزود: هم اکنون پنج باب از این فروشگاهها در کشور راه اندازی و فعال شده است.
 
وی اظهار داشت: احدث این فروشگاهها نقش مهمی در راستای توجه به سلایق متقاضیان و مشتری مداری دارد و تلاش می شود خدمات ارائه شده در این فروشگاهها با شرایط ویژه و متناسب با خواست مشترکان باشد.
 
وی افزود: براساس نظرسنجی های انجام شده از مشتریان دریافت خدمات اینترنتی و مخابراتی این فروشگاه ها، سطح کیفی فروش و خدمات ارائه شده دراین مراکز نسبت به گذشته 86 درصد افزایش داشته است.
 
مهدیه خاطرنشان کرد: فروشگاه اختصاصی عرضه خدمات مخابراتی (برند شاپ) خدماتی از قبیل اینترنت پر سرعت با مودم بیسیم و رایگان، پشتیبانی 24 ساعته و ارائه تخفیف های مناسب را به متقاضیان ارائه می کند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان هم از راه اندازی وفعال سازی شبکه اینترنت پرسرعت در سطح 190 مرکز مخابرات روستایی استان در سال جاری خبر داد.
 
ˈمسیب قبادیانˈ افزود: تلاش می شود با برنامه ریزی های انجام شده و تخصیص اعتبارات ملی، این مهم در شش ماهه نخست امسال محقق و اجرا شود.
 
وی اظهار داشت: همچنین در ادامه اجرای طرح های uso روستایی، طی سالجاری 77 روستای دارای جمعیت کمتر از 20 خانوار و 14 روستا با جمعیت بیش از 20 خانوار از خدمات مخابراتی و ارتباطی بهره مند خواهند شد.
 
قبادیان با بیان اینکه سالانه 150 میلیارد ریال در بخش مخابرات استان لرستان هزینه می شود، گفت: در این راستا سال گذشته 198 طرح شامل 86 طرح تلفن ثابت و دیگر طرح های ارتباطی از جمله دیتا، آنتن BTS و فیبر نوری در استان اجرا شده است.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد نیز در این آیین گفت: ایران در شرایط فعلی، به الگوی مناسب برای جهانیان تبدیل شده که دراین زمینه، فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و حوزه مخابرات نقش مهم و تاثیرگذار در ارائه کامل این الگو دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ˈسیداحمد میرعمادیˈ افزود:نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ارزش ها، پیشرفت و عدالت است و نقش مخابرات و فناوری های ارتباطاتی در ارائه اصول این نظام به عنوان یک الگوی برتر، بسیار مهم و بی بدیل است.
 
امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه عصر ارتباطات، زمینه را برای توسعه و پیشرفت کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، علمی، تجاری و فرهنگی فراهم کرده، گفت: در عصر ارتباطات، رسالت خطیری بر عهده مردم و مسوولان است که باید با کار جمعی و مدیریتی جهادی برای انجام این ماموریت ها تلاش کنیم.
 
به گزارش ایرنا، 198 طرح مخابراتی با اعتبار 151 میلیارد ریال امروز به طور همزمان در استان لرستان افتتاح شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.