اینترنت و شبکه

رگولاتوری

May 20, 2014
17:22 سه شنبه، 30ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 62302

شاتل مطرح کرد: رگولاتوری شیوه‌های ارزیابی اپراتورها را بهبود ببخشد

احمد نخجوانی، مدیرعامل گروه شرکت‌های شاتل روند ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورهای کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید کمک کنیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال‌های بعد این شیوه را بهبود ببخشد.
 
به گزارش روابط عمومی شاتل، وی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب شاتل به عنوان اپراتور برتر عرضه‌کننده خدمات اینترنت پرسرعت در چهارمین دوره جشنواره ملی فاوا در چند دوره متوالی افزود: در مورد مدل ارزیابی روی نحوه اجرای انتخاب اپراتور برتر نکته داریم اما نفس کار آن درست است.
 
نخجوانی اظهار داشت: انتظار می‌رود سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال‌های بعدی ارزیابی اپراتورها کیفیت رتبه‌بندی‌ها را افزایش داده و فیدبک‌های آن را برای بهبود وضعیت ارزیابی نیز به اپراتورها اعلام کند.
 
به گفته وی، درحال حاضر بیش از از 800 نیروی انسانی و 1500 نفر نیروی نمایندگی استانی برای عرضه  خدمات اینترنت پرسرعت، VoIP، شبکه تجمیع، دسترسی و خدمات پهنای باند در شرکت شاتل مشغول به کار هستند.
 
نخجوانی با اشاره به حضور شاتل در 28 استان کشور گفت: تعداد کاربران شاتل تا پایان فصل بهار به 600 هزار نفر می‌رسد و در بین شرکت‌های PAP نیز بیشترین سهم بازار را داریم و بیشترین مصرف‌کننده پهنای باند نیز هستیم.
 
وی افزود: از ابتدای خرداد ماه امسال سرویس‌ها و خدمات شاتل به صورت 24 ساعته و در تمامی ساعت شبانه روز به متقاضیان فروخته می‌شوند، چه آن چه خدمات پشتیبانی فنی این شرکت نزدیک به 10 سال است که در همه­ی استان­های کشور 24 ساعته است.
 
محمدحسن شانه‌ساززاده، رییس هیات مدیره شاتل نیز در این نشست در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت پروانه شرکت‌های PAP گفت: در مورد پروانه بلاتکلیف هستیم و از رگولاتوری خواسته‌ایم تا زمان صدور پروانه‌های جدید اجازه اجرای پایلوت روی تکنولوژی‌های درنظر گرفته شده در پروانه را بدهند و همچنین تا پیش از صدور پروانه‌‌ها، حدود و صغور آنها را مانند اپراتورهای تلفن همراه تعیین کنند.
 
او درباره‌ی اجرای مصوبه 181 کمیسیون تنظیم مقررات برای کاهش تعرفه‌های رگولاتوری اظهار داشت: کاهش تعرفه‌ها مصوبه کمیسیون و قانون است که باید اجرا شود و هر کسی اجرا نکند، تخلف کرده است که متاسفانه هنوز مخابرات بعد از چند ماه، این کاهش قیمت را در تعرفه‌های خود اعمال نکرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.