فناوری اطلاعات

May 24, 2014
12:52 شنبه، 3ام خردادماه 1393
کد خبر: 62362

اگزور عنوان نوآور‌ترین شرکت جهان را از آن خود کرد

وب‏‌سایت فوربس شرکت اگزِرو (Xero)، یکی از عرضه‌‏کنندگان راهکارهای حسابداری تحت فناوری پردازش ابری را نوآور‌ترین شرکت در حال رشد جهان دانسته است. 
 
به گزارش وب‏‌سایت zdnet، شرکت اگزرو، عرضه‌‏کننده نیوزیلندی نرم‌‏افزارهای حسابداری تحت فناوری پردازش ابری توانسته است به صدر فهرست نوآورترین‌‏های فوربس راه پیدا کند. اگزرو در این فهرست حتی بر شرکت‏‌های نت‏سوئیت (Netsuite) و مونیتیز (Monitise) نیز پیشی گرفته است. شرکت نت‏سوئیت یکی از عرضه‏‌کنندگان راهکارهای برنامه‌‏ریزی منابع سازمانی (ERP) تحت پردازش ابری است و شرکت مونیتیز نیز راهکارهای پرداخت و بانکداری همراه عرضه می‌‏کند. 
 
بر اساس این گزاش، شرکت اگزور امسال توانسته است امتیاز ۷. ۹۱ را در زمینه نوآوری از فوربس بگیرد. دو شرکت نت‏سوئیت و مونیتیز نیز به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۸۹ و ۶. ۸۵ شده‌‏اند. فوربس این امتیازات را امتیاز نوآوری خوانده است و در توضیح آن گفته است: امتیاز نوآوری شاخصی است که نشان‏‌دهنده برخورد بازار با یک شرکت است. این شاخص نشان می‌‏دهد که آیا سرمایه‌‏گذاران برای یک شرکت ارزشی بیش از فعالیت‏‌های کنونی آن قائل هستند یا نه و این تلقی نیز مبتنی بر انتظاراتی است که آن‌ها درباره نوآوری شرکت در آینده دارند (مثل تولید کالا‌ها و خدمات جدید و ایجاد بازارهای جدید). 
راد دروری، مدیر عامل شرکت اگزور نیز در این زمینه به این نکته اشاره کرده است که در حال حاضر بخش وسیعی از شرکت‏‌های بریتانیایی، استرالیایی و نیوزیلندی از راهکارهای این شرکت استفاده می‌‏کنند. وی گفته است اگزور در بخش‌‏هایی از بازار موفق عمل کرده است که رقیب آمریکایی‌‏اش، شرکت اینتوئیت در آنجا عملکرد موفقیت‏‌آمیزی نداشته است. وی همچنین گفته است شرکت اگزور بر‌ترین شرکت‏ عرضه‏‌کننده راهکارهای حسابداری در نیوزیلند و بر‌ترین عرضه‌‏کننده راهکارهای حسابداری تحت پردازش ابری در استرالیا و بریتانیا است. 
فوربس در این گزارش از شرکت‏‌های Ultimate Software Group که توسعه‌‏دهنده نرم‌‏افزارهای مدیریت منابع انسانی تحت فناوری پردازش ابری است و شرکت Concur Technologies که عرضه‌‏کننده نرم‏‌افزار مدیریت هزینه‏‌ها و فعالیت‏‌های مسافرت‌‏های تجاری کسب و کار‌ها است، به عنوان دیگر شرکت‌‏های نوآور نام برده است که توانسته‌‏اند نام خود را وارد فهرست ده ‏تایی نوآور‌ترین شرکت‏‌های جهان کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.