اینترنت و شبکه

June 9, 2014
15:19 دوشنبه، 19ام خردادماه 1393
کد خبر: 62586

با گوگل به دیدن مکان‌های برگزاری جام جهانی 2014 بروید

شرگت گوگل امکان بازدید از مکان‌های انجام بازی‌های جام جهانی در برزیل را فراهم کرده است.
 
 
سرویس نقشه شرکت گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه از خانه خارج شوند از 12 ورزشگاه محل برگزاری دیدارهای جام جهانی بازدید کنند.
 
تصاویر جدید از داخل تمامی 12 ورزشگاه و خیابان‌های اطراف آن‌ها و همچنین مکان‌های مختلف برزیل را می‌توانید در این سرویس جدید با کیفیت بالا تماشا کنید.
 
دینا ییک، مدیر برنامه نقشه گوگل در این خصوص گفت: فرقی نمی‌کند که در خانه هستید و یا قصد دارید برای تماشای بازی‌ها به برزیل سفر کنید، با سرویس نقشه گوگل می‌توانید حضور جدی در جام جهانی فوتبال داشته باشید.
 
وی تصریح کرد: اگر آنقدر خوشحال هستید که بلیت حضور در برزیل را دارید فراموش نکنید که نقشه گوگل را بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید.
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه، خدمان نقشه گوگل به صورت رایگان در اختیار همگان قرار دارد و با فراگیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند اپلیکیشن‌های مخصوص این تلفن‌ها نیز به بازار عرضه شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.