اپراتورها

تلفن همراه

June 10, 2014
16:40 سه شنبه، 20ام خردادماه 1393
کد خبر: 62615

اختلال در پیامک انبوه همراه اول

مشتریان سیستم‌‌های پیام‌‌دهی پیامکی از اختلال در ارسال پیامک‌‌های انبوه همراه اول خبر می‌دهند در حالیکه به گفته‌ آنها این مشکل برای مشترکان ایرانسل و رایتل وجود ندارد.
 
 
مشتریان اپراتورهای پیام‌کوتاه و صاحبان پیام‌های خبری و تبلیغی از اختلال در سیستم پیام‌رسانی انبوه همراه اول خبر داده‌اند.
 
آنها عنوان می‌کنند که پیامک‌های انبوه شامل پیامک‌های خبری به مقصد مشترکان همراه اول ارسال نمی‌شوند در حالیکه این مشکل برای مشترکان ایرانسل و رایتل وجود ندارد.
 
همچنین سیستم‌های پیام‌دهی از جمله مگفا نیز طی چند روز گذشته به مشترکان خود اعلام کرده‌اند: به دلیل اختلال در ارسال پیامک به مشترکان همراه اول از ارسال پیامک‌های غیر ضروری خودداری کنند.
 
این موضوع از همراه اول پیگیری شده و تا لحظه مخابره این خبر هنوز نتیجه بررسی همراه اول اعلام نشده است.
 
تکمیلی:
شرکت ارتباطات سیار ایران( همراه اول) اعلام کرد: شبکه پیامک انبوه همراه اول در روزهای اخیر هیچ گونه مشکلی نداشته است.
 
شرکت ارتباطات سیار ایران در پاسخ به مطلب منتشر شده در خبرگزاری فارس با عنوان «اختلال در پیامک انبوه همراه اول» (مورخ 20/3/93) در نامه‌ای نوشت: همراه اول هم اکنون با 6 پیمانکار ارسال کننده پیامک انبوه (از جمله پیامک های خبری)، همکاری می‌کند.
 
در روزهای اخیر شبکه پیامک انبوه همراه اول هیچگونه مشکلی نداشته و تبادل پیامک از جمله در  برنامه های پرمخاطبی همچون «ویژه برنامه جام جهانی فوتبال» با سامانه 20002014 و سامانه پیامکی بانک ها طبق روال گذشته انجام می شود.
 
مشکل ذکر شده در خبر، تنها به یکی از شش پیمانکار بر می گردد که به دلیل مباحث اداری و اجرایی خود دچار مشکل شده است و سعی می کند مشکلات خود را به شبکه همراه اول تعمیم دهد.
 
هم اکنون شبکه همراه اول و پنج پیمانکار دیگر آن، بدون هیچ گونه اختلال یا مشکلی در حال فعالیت است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.