فناوری

June 12, 2014
9:27 پنجشنبه، 22ام خردادماه 1393
کد خبر: 62643

حلقه‌ای که خانم‌ها را از پیامک و تماس همراه مطلع می‌کند

یک شرکت سازنده جواهرات، حلقه منحصربه‌فردی ابداع و عرضه کرده که ضمن بهره‌مندی از زیبایی‌های طبیعی این نوع محصولات دارای امکانات پیشرفته ارتباطی نیز هست. 
 
به گزارش فارس به نقل از ونچربیت، این حلقه که ساخت موسسه Ringly است اولین محصول آن محسوب شده است. بنیان‌گذار این شرکت کریستینا مرکاندو که یکسال قبل کار خود در شرکت ‌ای – بی را ترک گفته بود، سرانجام توانسته اولین محصول زنانه مبتنی بر فناوری خود را عرضه کند. این حلقه به گوشی همراه خریدار خود متصل می‌شود و اگر وی پیام یا تماسی داشته باشد، او را در جریان قرار می‌دهد. این کار یا با لرزیدن و ویبره شدن یا از طریق چشمک زدن چراغ کوچک ال‌ای دی نصب شده در کناره این حلقه صورت می‌گیرد. اجزای الکترونیکی این حلقه در درون سنگ نیمه قیمتی آن جاسازی شده‌اند. فلز این حلقه هم طلا و وزن آن 18 قیراط است. فکر ساختن چنین حلقه‌ا‌ی وقتی به ذهن سازنده آن آمد که تصمیم گرفت راهی برای چک کردن گوشی خود در موقعیت‌های اجتماعی حساس پیدا کند؛ بدون آنکه این کار غیرمودبانه یا برهم زننده آرامش خود و دیگران باشد. البته این حلقه برای خانم‌هایی که معمولا نمی‌توانند گوشی خود را در میان انبوه لوازم گنجانده شده در کیف دستیشان پیدا کنند نیز مناسب است. برای استفاده از این حلقه باید روی گوشی هم برنامه خاصی نصب شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.