اپراتورها

رگولاتوری

June 16, 2014
16:20 دوشنبه، 26ام خردادماه 1393
کد خبر: 62707

برقراری ارتباط در شرایط بحرانی از ظرفیت های ترانک عمومی کشور است

مدیرعامل شرکت خدمات جامع ارتباطات نوین خاورمیانه با اشاره به اینکه ظرفیت بالا در مواقع بحرانی از انتظارات کاربران این شبکه است، گفت: شبکه رادیو ترانک می تواند در مواقع بحرانی و اضطراری در مقاطعی خاص وارد مدار شده و اتصال شبکه مخابراتی را برقرار کند.
 
 
 
سیدایمان میری روز دوشنبه در نشست خبری به عنوان دارنده نخستین پروانه ترانک عمومی کشور، افزود: اعتبار این پروانه برای مدت 15 سال است و در 2 بازه زمانی پنج ساله قابلیت تمدید دارد.
 
وی ادامه داد: این شبکه امکان ارائه سرویس به سریعترین، ساده ترین و مطمئن ترین نحو ممکن را فراهم می کند و انتقال صوت یا داده با سطح مورد نیاز در محیط های کاری و مناطق جغرافیایی خاص سازگار می باشد.
 
مدیرعامل شرکت جامع ارتباطات نوین خاورمیانه اظهار داشت: به دلیل اشباع شدن فضای فرکانسی کشور بویژه در شهر های بزرگ و مناطق صنعتی امکان صدور مجوز برای تاسیس شبکه های رادیویی اختصاصی یا واگذاری فرکانس های بیشتر به شبکه های موجود تقریبا غیرممکن شده و حضور شبکه رادیو ترانک می تواند این قبیل مشکلات را مرتفع کند.
 
میری گفت: شبکه رادیو ترانک عمومی قابلیت اتصال به اپراتورهای ثابت و سیار را دارد و مشترکین این حوزه باید از نوع حقوقی باشند زیرا این شبکه به اشخاص حقیقی خدمات اپراتوری ارائه نمی کند.
 
وی افزود: از تعهدات این شرکت که در پروانه قید گردیده در فاز اول پوشش شبکه ای 80 درصد مراکز استان ها به اضافه منطقه عسلویه خواهد بود که می بایست ظرف مدت 2 سال انجام شود.
 
مدیر شرکت دارنده نخستین پروانه رادیو ترانک عمومی کشور اضافه کرد: مکالمه پایانه به پایانه، پایانه با سایر شبکه های تلفنی، مکالمات گروهی، اضطراری، مکالمه پایانه با اپراتور، ارسال و دریافت داده در شبکه با سرعت حداقل 5.6 کیلو بیت ، خدمات داده کوتاه و قابلیت ایجاد شبکه های مجازی خصوصی حداقل خدمات پایه ای است که دارنده پروانه باید نسبت به ارائه آن توسط شبکه اقدام کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.