تلفن همراه

گوشی

June 17, 2014
7:50 سه شنبه، 27ام خردادماه 1393
کد خبر: 62714

هـفـت گوشـی هوشمـنـد زیـر یک میلیون تومان در بازار ایران

این روزها بی‌شک معیار قیمت نیز در کنار سایر شاخص‌های خرید یک گوشی هوشمند قرار داشته و برای برخی حتی عامل نخست محسوب می‌شود. حال اگر به دنبال خرید گوشی هوشمندی هستید که هم ویژگی‌های خوبی داشته باشد و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد، ما 7 گوشی هوشمند زیر یک میلیون تومان که کارکرد مناسبی دارند را پیشنهاد می‌کنیم.
 
 
Nokia X 
اگرچه نوکیا خیلی دیر به بازار آندروییدی‌ها وارد شد، اما توانست با عرضه گوشی‌های X و XL جایگاه خوبی را در بازار به خود اختصاص دهد. X یکی از بهترین گوشی‌های آندروییدی میان‌رده است که طراحی جمع و جور، صفحه نمایش 4 اینچی، دوربین 3/15 مگاپیکسلی و پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی دارد. این گوشی همچنین به چهار گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده و امکان ارتقای حافظه با کارت microSD روی این گوشی وجود دارد. یکی از نقاط قوت این گوشی علاوه بر کارایی مناسبی که دارد، قیمت حدود 400 هزار تومانی آن است. بنابراین می‌توان با خرید این گوشی به همه قابلیت‌های یک گوشی هوشمند آندروییدی دسترسی داشت. تنوع رنگی Nokia X زیاد است و در رنگ‌های شاد در بازار موجود است.
 
One mini 
گوشی One mini یکی از بهترین گوشی‌های اچ‌تی‌سی است که طراحی زیبایی دارد. این گوشی به صفحه نمایش 4/3 اینچی مجهز شده، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت RAM دارد، اگرچه حافظه گوشی قابل ارتقا نیست. دوربین در این گوشی 4 مگاپیکسلی است، اما کیفیت مناسبی دارد.  یکی از نقاط قوت گوشی One mini باتری 1800 میلی‌آمپری است که امکان بیش از 20 ساعت مکالمه را برای کاربران فراهم می‌کند. این گوشی با قیمت حدود یک میلیون تومان در بازار موجود است.
 
Galaxy S4 mini 
گوشی S4 mini یکی از گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است که با قیمت حدود 890 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار دارد. این گوشی به صفحه نمایش 4/3 اینچی، هشت گیگابایت حافظه داخلی، 1/5 گیگابایت RAM و دوربین هشت مگاپیکسلی مجهز شده است. پردازنده این گوشی دو هسته‌ای 1/7 گیگاهرتزی است و به نسخه 4.4.2 سیستم‌عامل آندرویید مجهز شده است. باتری این گوشی هم مدت زمان زیادی شارژ نگه می‌دارد بنابراین می‌توان برای مکالمه 12 ساعت و برای پخش موسیقی 49 ساعت شارژ نگه می‌دارد.
 
Xperia C
Xperia C یکی از بهترین گوشی‌های دوسیم‌کارته سونی است. با اینکه صفحه نمایش بزرگ 5 اینچی و طراحی خوبی دارد، اما قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی حدود 780 هزار تومان قیمت دارد. صفحه نمایش گوشی مذکور از نوع TFT است و کیفیت مناسبی دارد. چهار گیگابایت حافظه داخلی، یک گیگابایت RAM، دوربین هشت مگاپیکسلی و پردازنده چهار هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX544 از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌رود. باتری این گوشی هم 14 ساعت برای مکالمه و 550 ساعت در حال آماده‌باش شارژ نگه می‌دارد.
 
P6
اما در میان گوشی‌های خوش قیمت نمی‌توان p6 هوواوی را فراموش کرد. این گوشی یکی از باریک‌ترین و زیباترین گوشی‌های دنیاست. با وجود پردازنده چهار هسته‌ای، صفحه نمایش 4/7 اینچی IPS LCD، دوربین هشت مگاپیکسلی، 8 گیگابایت حافظه داخلی و دو گیگابایت RAM قیمتی حدود 870 هزار تومان دارد. هووای روی این گوشی علاوه بر دوربین هشت مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی برای عکاسی Selfie قرار داده است. مهم‌ترین ویژگی این گوشی طراحی و ضخامت باریک آن است و هوواوی سال گذشته توانست با این گوشی موفقیت چشمگیری کسب کند. ضخامت این گوشی 6/2 میلی‌متر است.
 
Moto X
گوشی Moto X یکی از بهترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده است. این گوشی به صفحه نمایش 4/7 اینچی مجهز شده، دوربین 10 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی و پردازنده دو هسته‌ای 1/7 گیگاهرتزی دارد. گوشی مذکور در سه ظرفیت 16، 32 و 64 گیگابایت و در 18 رنگ در بازار موجود است. باتری Moto X هم 2200 میلی آمپری است و می‌توان برای مکالمه 13 ساعت از گوشی استفاده کرد.
 
HTC 8x
گوشی 8X یکی از بهترین گوشی‌های ویندوزفونی است که تاکنون به بازار عرضه شده است. این گوشی صفحه نمایش 4/4 اینچی، دوربین 8 مگاپیکسلی و پردازنده دو هسته‌ای 1/5 گیگاهرتزی دارد. گوشی 8X با حافظه 16 گیگابایتی عرضه شده و یک گیگابایت RAM دارد، اما افزایش حافظه در این گوشی امکان پذیر نیست. باتری گوشی 1800 میلی‌آمپری است و مدت زمان زیادی شارژ نگه می‌دارد، اما قابل تعویض نیست. این گوشی هم‌اکنون با قیمت 670 هزار تومان در بازار موجود است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.