گوشی

June 17, 2014
11:08 سه شنبه، 27ام خردادماه 1393
کد خبر: 62733

گوشی خود را بی‌سیم در کافی‌شاپ شارژ کنید

شرکت Starbucks صاحب بزرگترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان همکاری‌های گسترده‌ای را با شرکت تولیدکننده محصولات الکترونیکی Duracell Powermat آغاز کرده است که به موجب آن به مشتریان خود امکان می‌دهد به جای آنکه دستگاه‌های الکترونیکی موبایلی خود را از طریق کابل به دیوار آویزان کنند، به صورت بی‌سیم آن‌ها را شارژ کنند.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناروی اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مشتریان از این پس می‌توانند با قراردادن دستگاه الکترونیکی همراه خود روی صفحه ویژه‌ای که Powermat Spots نام دارد و روی تمام میزها در کافی‌شاپ موجود است، آن را به صورت بی‌سیم شارژ کنند.
 
شرکت Starbucks اعلام کرد که این سرویس را هم‌اکنون در تمام شعبات خود در کشور آمریکا راه‌اندازی کره است و از ابتدای ماه آینده امکان استفاده از آن برای تمام شعبات در سراسر جهان فراهم می‌شود.
لازم به ذکر است که شرکت Starbucks بیش از 20 هزار و 500 شعبه در آمریکا، اروپا و آسیا دارد و بر اساس بیانیه منتشر شده قرار است که این سرویس در تمامی شعبات مذکور ارایه شود.
 
این شرکت از مدت‌ها قبل روش‌های مختلفی را ارایه کرده بود که مشتریان را برای دوره زمانی طولانی‌تر در فروشگاه نگه دارد که از جمله این روش‌ها می‌توان به پخش موسیقی دلخواه برای هر یک از مشتریان، صندلی‌های راحت، سیستم کنترل دمای هوا به صورت شخصی، دیوارهای مجهز به نمایشگرهای لمسی بزرگ، سیستم Wi-Fi رایگان و … اشاره کرد. 
 
این شرکت هم‌اکنون به این نتیجه رسیده است که ارایه خدمات شارژر بی‌سیم می‌تواند رضایت بیشتری از مشتریان جلب کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.