تلفن همراه

June 24, 2014
2:30 سه شنبه، 3ام تیرماه 1393
کد خبر: 62900

چگونه «سلفی»‌های جذاب‏تری بگیریم؟

فارنت: هنگام گرفتن یک عکس معمولی ژست‌های رایج بسیاری وجود دارد که می‌توانیم هریک از آنها را امتحان کنیم؛ اما هنگام سلفی گرفتن، ژست‌ها بسیار متفاوت هستند.
 
 
با جست‌وجوی واژه #Selfie در اینستاگرام، با 122 میلیون عکس سلفی مواجه می‌شوید.
 اما پیدا کردن سلفی‌ای که سوژه آن به خوبی در عکس افتاده باشد، کار سختی است. دلیل آن هم سخت بودن کنترل همزمان دوربین و ظاهرخود است. در ادامه مطلب چند نوع ژست و همچنین چند نکته برای گرفتن سلفی‌های بهتر، خلاقانه‌تر و جذابتر به شما پیشنهاد می‌کنیم.
1. از زوایای مختلف سلفی بگیرید.
سرتان را به چپ و راست بچرخانید و در نمایشگر گوشی ببینید در کدام حالت جذاب‌ترید. معمولا هر کدام از ما از یک سمت چهره، جذاب‌تر به نظر می‌رسیم. بهتر است همیشه سمت جذاب چهره خود را به سمت لنز متمایل کنید.
2- شانه‌های خود را جابه‌جا کنید.
اگر در کادر هر دو شانه شما دیده می‌شود، بهتر است با کمی چپ و راست کردن آنها، جایی را برای آنها انتخاب کنید که در آن جذاب‌تر به نظر می‌آیید.
3- زیر نور مناسب بایستید.
در جایی قرار بگیرید که نور زیباتر و مناسب‌تری داشته باشد. اگر در داخل هستید نزدیک پنجره بایستید. نور زیبا مساوی است با سلفی زیبا. چگونه می‌توان تشخیص داد که نور در چه حالتی چهره شما را زیباتر خواهد کرد؟ دوربین گوشی خود را روشن کنید و آن را مقابل خود قرار دهید. تا آنجا که می‌توانید زاویه افقی و عمودی خود را نسبت به نور تغییر دهید. ببینید در کدام زاویه بهترین سلفی را خواهید داشت. برای این کار حتی می‌توانید نسبت به نور دور یا نزدیک شوید. اگر در روز و در محیط خارجی هستید، بهترین زمان یک ساعت بعد از طلوع آفتاب و یک ساعت قبل از غروب آن است.
4- با چیزهای جدید ژست بگیرید.
اگر عینک جدید گرفته‌اید گزینه مناسبی برای سلفی است. رنگ مو یا مدل موی جدید بهترین زمان برای گرفتن سلفی است. عروسک یا حیوان خانگی هم گزینه مناسبی برای سلفی است.
5- سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای فشردن دکمه شاتر را انتخاب کنید.
در آی‌فون این دکمه هم بر روی صفحه نمایش دردسترس است و هم کنار بدنه گوشی و با دکمه صدا می‌توانید عکس بگیرید. بهتر است در گوشی خود راحت‌ترین راه را انتخاب کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.