5G, 6G, vRAN, OpenRAN

اینترنت و شبکه

بانکداری و پرداخت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 25, 2014
7:22 چهارشنبه، 4ام تیرماه 1393
کد خبر: 62933

لوگوی آسیاتک تغییر کرد

آسیاتک در راستای احترام به حس زیباشناختی مشتریان لوگو خود را به روز کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، ، آسیاتک بعد از کسب رتبه برترین ارایه دهنده اینترنت پرسرعت کشور، با توجه به تجربه شرکت های موفق دنیا و با هدف به روز شدن ارتباط خود با مردم، لوگوی برند خود را تغییر داد.

این گزارش حاکی است از آنجا که لوگوها ارتباطات مستقیم و غیر مستقیم برندها با مشتری هستند و شرکت ها تلاش می کنند تا برای جلب نظر مشتری هرچه بیشتر به زیبایی عناصر دیداری برندشان توجه کنند، شرکت انتقال داده های آسیاتک نیز بر این اساس اقدام به اصلاح لوگوی قبلی خود کرد.


 

بنابراین گزارش در به روز رسانی لوگوی جدید شرکت انتقال داده های آسیاتک، علاوه بر عوامل زیباشناختی به عناصری چون حرکت، سرعت و سادگی توجه شده و فرم مینیمال لوگوی جدید در جهت احترام به حس زیبایی شناختی مشتریان صورت گرفته است.


شرکت‌های مختلف در سراسر جهان در شرایط متفاوت تصمیم به تغییر لوگوی شرکت می‌گیرند چرا که فکر می کنند می توانند عملکرد بهتری داشته باشند و تلاش می کنند تا برای جذب گروه گسترده تری از مشتریان، برند خود را تجدید کنند تا آنجا که در سالهای گذشته شرکت های مختلف با اهداف متفاوت به صورت موفق لوگوی برند خود را مجددا تعریف کرده اند. گاهی این تغییر در راستای تغییر کلی برند بوده است، همانند گوگل که در سال 2012 که  شرکت موتورولا را به مبلغ 13میلیارد دلار خریداری کرد و تغییر لوگوی این شرکت در سال 2013، عموم مردم را متوجه این تغییر مالکیت کرد و یا نمونه های موفقی از تغییر لوگو و برند ایرانی مانند بانک ملت که تا حد امکان این تغییر را به خوبی انجام داد و بسیاری از نمونه های تغییر لوگو برند که در اندک زمانی باعث پیشرفت و محبوبیت آن برند در بازار داخلی و یا جهانی شد.

بنابراین گزارش کاربران و مشترکان قدیم و جدید شرکت انتقال داده های آسیاتک از این به بعد می توانند منتظر خدمات جدیدتری در راستای رضایتمندی از سرویس های این برند باشند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.