سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 28, 2014
7:44 شنبه، 7ام تیرماه 1393
کد خبر: 62993

آی پاد تاچ 25 درصد ارزان شد

اپل روز گذشته از کاهش 25 درصدی قیمت آی پاد تاچ خبر داد تا افراد بیشتری را به خرید آن ترغیب کند. علاوه بر این محصول یاد شده از نظر سخت افزاری نیز به روز شده است.
 
 
به نقل از لس آنجلس تایمز، از جمله این به روزرسانی‌های سخت افزاری می‌توان به افزوده شدن یک چیپ ست تازه برای ارتقای دوربین دیجیتال آی پاد تاچ اشاره کرد.
 
قیمت تازه ترین مدل iPod Touch با حافظه 64 گیگابایتی 299 دلار و قیمت مدل 32 گیگابایتی آن 249 دلار اعلام شده که به معنای کاهش 100 و 50 دلاری است. مدل 16 گیگابایتی iPod Touch هم با دوربین از 229 به 199 دلار کاهش یافته است.
 
iPod Touch از جمله محبوب ترین ابزار برای گوش کردن به موسیقی در حین حرکت است و کارشناسان معتقدند علت ارزان شدن مدل های مختلف آن برنامه ریزی اپل برای عرضه مدل های تازه تر این محصول است.
 
iPod Touch اولین بار در سال 2001 عرضه و از آن زمان تاکنون هر دو سال یکبار به روز شده است. اخرین بار مدل های جدید iPod Touch در سپتامبر سال 2012 روانه بازار شد و برخی کارشناسان معتقدند امکان دارد امکانات iPod Touch در آیفون یا ساعت های هوشمند ادغام شود و این محصول به تدریج از چرخه تولیدات اپل حذف گردد.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.