اپراتورها

باندپهن سیار

تلفن همراه

رگولاتوری

June 28, 2014
8:28 شنبه، 7ام تیرماه 1393
کد خبر: 63000

برترین ارائه دهندگان اینترنت پرسرعت و GPRS خرداد 93 معرفی شدند؛ ایرانسل در صدر

براساس رتبه‌بندی مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت، سرویس وایمکس و GPRS ایرانسل و در سرویس 3G اپراتور رایتل به عنوان برترین ارائه دهندگان اینترنت پرسرعت معرفی شدند.
 
به گزارش «خبرگزاری دانشجو»؛ براساس گزارش‌های مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت (متما) تعداد تست‌های صورت گرفته در شبکه سنجش سرعت اینترنت در سال 92 بیش از 4.7 برابر رشد نسبت به سال 91 داشته است.
 
بر همین اساس تعداد دفعاتی که کاربران سرعت ارتباطی خود را در سال 92 مشاهده کرده‌اند، 318,819 مورد بوده است که این امر نشان دهنده رشد چشمگیر استفاده کنندگان از خدمات شبکه سنجش سرعت اینترنت است.
  
در همین راستا مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت (متما) لیست برترین ISP ها (شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنت) از نظر سنجش سرعت اینترنت در خرداد ماه سال جاری را اعلام کرد.
  
بر این اساس در سرویس ای‌دی‌اس‌ال 1 و 2 مگابیتی شرکت عصر انتقال داده‌ها و شرکت شبکه گستر پیام‌آوران کبیر جزء برترین‌ها قرار گرفتند.
 
همچنین در سرویس وایمکس در سرعت‌‌های 64، 128 و 256 کیلوبایتی ایرانسل جزو برترین ارائه دهندگان اینترنت پرسرعت شناخته شد. 
 
اطلاعات سرویس‌های مختلف اینترنتی اعم از ADSL، دایال آپ، وایمکس و 3G در جداول زیر قابل مشاهده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.