اپراتورها

رگولاتوری

June 29, 2014
10:32 یکشنبه، 8ام تیرماه 1393
کد خبر: 63024

رگولاتوری هم جدول مقایسه‌ای تعرفه منتشر کرد

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تغییرات تعرفه‌های تلفن همراه پس از اجرای مصوبه ۱۸۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و اجرای رومینگ ملی بین اپراتور رایتل با دو اپراتور ایرانسل و همراه اول را اعلام کرد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، حسن رضوانی گفت: تعرفه قبلی سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول در بخش شهری ۴۴۷ ریال، در بین شهری ۷۶۰ ریال و در جابجائی تماس های شهری۵۳۶ ریال و بین شهری ۸۴۹ ریال بود که پس از اجرای مصوبه ۱۸۴ و یکنواخت شدن شبکه ۵۷۰ ریال تعیین شده است. همچنین در سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور نیز همین نرخ‌ها تا سقف ۵۰ درصد بالاتر اعمال می‌شد که هم‌اکنون بصورت یکنواخت ۶۷۰ ریال تعیین شده است.
 
وی درباره تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی اپراتور ایرانسل افزود: تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی از مبدا ایرانسل جهت مکالمات سیار به سیار برون شبکه‌ای و سیار به تلفن ثابت از دقیقه‌ای ۶۲۵ ریال به دقیقه‌ای ۴۹۹ ریال کاهش یافته است.
 
رضوانی درباره تعرفه اپراتور رایتل عنوان کرد: نرخ‌های درون شبکه سیم‌کارتهای دائمی از مبداء رایتل از ۵۵۵ ریال به ۴۹۹ ریال و نرخ مکالمات درون شبکه سیم‌کارتهای اعتباری رایتل از ۶۹۵ ریال به ۶۲۰ ریال کاهش یافته است.
 
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: ممکن است اپراتورها در شرایط رقابتی، این نرخ‌ها را مجدداً کاهش دهند.
 
​جدول مقایسه‌ای تعرفه اپراتورهای تلفن‌همراه به شرح زیر می‌باشد:
 
 
 ٭شهری: ۴۴۷ ،  بین شهری: ۷۶۰ ، جابجایی برای تماس های شهری: ۴۴۷ + ۲ پالس :۵۳۶ ریال ، جابجایی برای تماس‌های بین شهری  ۷۶۰+ ۲ پالس: ۸۴۹ ریال
​** شهری ۶۷۰  ،  بین شهری ۱۱۴۰ ،  جابجایی برای تماس های شهری ۶۷۰ + ۲ پالس :۷۵۹ ریال ، جابجایی برای تماس‌های بین شهری ۱۱۴۰+ ۲ پالس: ۱۲۲۹  ریال
 
​۱- سیار به سیار درون شبکه‌ای: به مکالماتی گفته می‌شود که مبدا و مقصد درون شبکه یک اپراتور می‌باشند (به عنوان مثال درون شبکه‌ای همراه اول یعنی سیم‌کارت‌های مبدا و مقصد هر دو متعلق به همراه اول باشند)
​۲- سیار به سیار برون شبکه‌ای : به مکالماتی گفته می‌شود که مبدا و مقصد از دو اپراتور متفاوت می‌باشند. (به عنوان مثال برون شبکه تلفن همراه یعنی با سیم‌کارت همراه اول به اپراتورهای ایرانسل یا رایتل تماس برقرار شود)
​۳- سیار به تلفن ثابت: به مکالماتی گفته می‌شود که مبدا تلفن سیار و مقصد تلفن ثابت باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.