تلفن همراه

گوشی

July 2, 2014
3:39 چهارشنبه، 11ام تیرماه 1393
کد خبر: 63103

گوشی G3 ال‌جی 31تیر به بازار ایران می‌آید

پایان تیرماه، G3 بعنوان پرچمدار تازه ال جی، به طور رسمی وارد بازار ایران میشود.
 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ال‌جی در این روزها با شعار «Simple is The New Smart» همه را به فکر فرو برده بود. اما با G3 ای‌ که نهایتا معرفی شد، تناسب خاصی با سادگی دیده نشد.
ال جی جی تری در یک نگاه
مشخصات کلی:یک سیم کارته – وزن : 149 گرم – مناسب برای عکاسی
پردازنده:Qualcomm MSM8975AC Snapdragon 801 Chipset Quad-core Krait 400 CPU
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع True-HD IPS Plus – سایز صفحه نمایش: 5.5 اینچ – دارای رزولوشن 1440 × 2560 – تراکم پیکسلی: 534 پیکسل بر اینچ – قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه:حافظه داخلی 16384 مگابایت – حافظه رم 2048 مگابایت – قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G – 4G – GPRS – قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – GPS – NFC – بلوتوث
دوربین:13.0 مگاپیکسل – فوکوس اتوماتیک – فلاش – دوربین مکالمه ویدئویی
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android 4.4 KitKat – پشتیبانی از جاوا – نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس – نمایش فایلهای PDF
باطری: 3000 میلی آمپر ساعتی

 
گوشی LG G3 را شاید نتوانیم خیلی جدی قاتل گوشی‌های چون گلکسی S5 یا HTC One M8 بدانیم، اما می‌تواند تعداد بسیار زیادی از شکاکان بازار را به سمت خود جذب کند.
 
G3 در طراحی ظاهری قطعا یک قدم نسبت به برادر کوچکتر خود G2 پا را فراتر گذاشته و به سان یک گوشی حرفه ای که قرار است یدک پرچم‌داری یک برند را به دوش بکشد، ظاهر شده است. مهم‌ترین ویژگی ظاهری این گوشی در نسبت صفحه نمایش به اندازه گوشی آن نهفته است. ال‌جی دست به معجزه زده و توانسته این نسبت را تا 76.4 درصد افزایش دهد که رقمی بسیار قابل توجه در دنیای اسمارت‌فون است. 
 
صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ است که G3 را بیشتر شبیه به یک فبلت می‌کند. اندازه ای که در میان پرچمداران حال حاضر بازار تنها Oppo Find 7 به آن رسیده است. اما باز هم ال‌جی گل کاشته و چنین صفحه نمایشی را در یک اندازه سوپر کامپکت 146×74.6×8.9 میلیمتری جا داده است یا در اصطلاح کوچه بازاری در هم چپانده است! شاید باور نکنید اما وزن این گوشی با چنین وضعیتی تنها به 149 گرم می‌رسد که تنها 6 گرم بیشتر از G2 و 4 گرم بیشتر GS5 وزن دارد.
 
بدنه این گوشی آنطور که در خبرها با آب و تاب گفته می‌شد، فلزی نیست و در واقع پلی کربنات، متالیکی و بسیار سبک و البته با دوام ساخته شده است. پس کسانی که آرزوی یک پرچم دار محصول ال‌جی با بدنه فلزی را در سر داشتند، اندکی ناامید شدند. G3 اما در قالب خود نیز حرکتی بسیار رو به جلو داشته است. در پایین این گوشی قوسی بسیار زیباتر و تندتر شاهد هستیم و در مجموع ظاهر و نمایی شکیل‌تر و خواستنی‌تر نسبت به G2 به خود گرفته است و در پشت گوشی نیز دکمه‌های همیشگی این گوشی به نسبت مدل قبل بهتر جا گرفته و احساس خوشایند بیشتری هنگام لمس آن‌ها به کاربر منتقل می‌شود.
 
این گوشی برتری‌های قابل توجهی نسبت به رقبای بازار دارد، اما شاید از نظر نگارنده بتوان بزرگ‌ترین برگ برنده این گوشی را همین صفحه نمایش استثنایی این گوشی دانست. صفحه نمایش QHD یا رزولوشن 1440×2560 که تصاویر آن هر بیننده‌ای را مدهوش می‌کند؛ قدرت و خلاقیت خارق‌العاده‌ دیگری از ال‌جی در ساخت پنل های IPS با تراکم 538ppi که اگر نسبت به Oppo Find 7 بی محلی نشان دهیم، مجذوب‌کننده‌ترین نوع پنل در بازار است. ال‌جی مرکز زایش پنل های استثنایی است و دیدن چیزی غیر از این مدل بسیار غیر قابل قبول بود. پیشنهاد می‌کنیم فعلا نظراتی چون «عدم قدرت چشم در تمایز میان فول اچ‌دی و QHD» را فراموش کنید و از این پنل‌ها لذت کافی و وافی را ببرید. 
 
حالا این پرچمدار تازه ال جی، 31 تیرماه به طور رسمی و با قیمتی در حدود 2 میلیون و 200هزار تومان وارد بازار ایران خواهد شد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.