سخت‌افزار

July 2, 2014
4:02 چهارشنبه، 11ام تیرماه 1393
کد خبر: 63112

کیفیت تصویر خیره‌کننده در تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی

حتی با تخیلی‌ترین گجت‌ها، باز هم تلویزیون باید به کیفیت تصویری زنده و واقعی که واقعاً سزاوارش باشد مجهز شود. لازم به ذکر نیست که ال‌جی یک بار دیگر فناوری‌های پیشرفته را برای غلبه بر این چالش به کار گرفته است.
 
مجموعه جدید تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی، با ۸٫۳ میلیون پیکسل خیره‌کننده و ۴ برابر وضوح بیشتر از تلویزیون‌های Full HD، کیفیت تصویر بی‌عیب‌ونقص و جزییاتی زنده و باورنکردنی ارائه می‌دهد. انگار که چیزها را در زندگی واقعی می‌بینید! وقتی سخن از چنین وضوح بی‌نهایتی به میان می‌آید، یکی از نگرانی‌های همیشگی کمبود محتواست.
 
یک قابلیتی که ال‌جی می‌تواند به آن افتخار کند فناوری شگفت‌انگیز ارتقای کیفیت در موتور True 4K Engine Pro است. این فناوری محتوای معمولی را به کیفیتی نزدیک Ultra HD و واضح تبدیل می‌کند. حالا شما می‌توانید با آرامش از تجربه مشاهده ۴K بدون دردسر و خطا لذت ببرید.
 
WC Content #1
 
چیزی که تجربه مشاهده را بیشتر ارتقا می‌دهد ارائه رنگ یکپارچه و واقعی در وضوح ۴K از هر زاویه دید است. این امکان تنها با فناوری بهبودیافته پنل IPS ال‌جی میسر می‌شود که هم اکنون در میان حرفه‌ای‌های سراسر دنیا به دلیل برخورداری از پایدارترین رنگ و کنتراست از تمام زوایا طرفداران زیادی دارد. صنعت‌های مختلفی که نیاز به دقت ظریف مانند پخش برنامه‌ها یا بخش پزشکی دارند از این وضوح بالا استفاده می‌کنند.
 
اکنون شما می‌توانید هر جای منزل که هستید از رنگ‌هایی با درجه حرفه‌ای لذت ببرید!
 
شگفت‌انگیزترین تجربه مشاهده تاکنون!
 
ال‌جی، طوری که انگار هنوز کیفیت تصویر به اندازه کافی شگفت‌انگیز نیست، این بار با سه‌بعدی سعی بر ارتقای مجدد دارد. فناوری Ultra HD با +۴K 3D واقعی می‌شود. راحت‌ترین سه‌بعدی با تیزترین سه‌بعدی با وضوح ۴K نیز هست. با وضوح چهاربرابر، این را می‌توان حیرت‌انگیزترین کیفیت تصویر سه‌بعدی تاکنون نامید. واقعیت با چنین تجربه مشاهده‌ای نمی‌تواند بهتر از این تعریف شود.
 
سرگرمی سه‌بعدی بدون پرش و کاملاً روشن با تصاویر زیبا خیلی لذت‌بخش‍‌تر خواهد بود. ارتقای کیفیت تصویر فیلم‌های سه‌بعدی به سطح ۴K را نیز با عینک‌های سبک و بدون باتری به مجموع امکانات بیافزایید. این سطح جدید از سه‌بعدی را به شما ارائه می‌دهد.
 
شاید از نظر فنی کمی پیچیده به نظر می‌رسد اما فیلیپ بلوم سینماگر ۴K به زبان ساده توضیح می‌دهد که تلویزیون سه‌بعدی Ultra HD ال‌جی در تماشای سه‌بعدی واقعاً با محصولات دیگر تفاوت دارد.
 
به گفته ال‌جی، باید ببینید تا باور کنید. پنل حیرت‌انگیز IPS در تلویزیون Ultra HD ال‌جی و فناوری سه‌بعدی واقعاً وضوح ۴K را واقعی می‌کند. همچنین، با پلت‌فرم ساده و ملموس webOS، ال‌جی نوآوری واقعی را برای لذت کامل شما به ارمغان می‌آورد. تنها چیزی که لازم دارید این است که حس کنید متفاوتید!
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.