فناوری اطلاعات

July 14, 2014
10:54 دوشنبه، 23ام تیرماه 1393
کد خبر: 63315

برگزاری هم اندیشی کسب و کارهای الکترونیکی نوآور

برگزاری هم اندیشی کسب و کارهای الکترونیکی نوآور با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران نخستین استارتاپ گرایند به منظور هم اندیشی کسب و کارهای الکترونیکی نوآورانه و خلاقانه برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، این نشست به منظور تقویت، گسترش بازار و توسعه فضای کارآفرینی و حمایت از کسب و کار های نوپا برگزار شد. 
 
سازمان فناوری اطلاعات ایران در تلاش است تا در راستای قانون و به منظور گسترش حمایتهای هدفمند مادی و معنوی از نخبگان و نوآوران علمی و فناوری و حمایت از ایجاد و گسترش بنگاههای حوزه فاوا و توسعه کارآفرینی (بخش خصوصی)، زمینه لازم برای گسترش بازار و توسعه کسب و کارهای الکترونیکی نوآورانه و خلاقانه را فراهم کند. 
در این همایش که با حضور کارافرینان جوان، صاحبان کسب و کار اینترنتی، فارغ التحصیلان و همچنین چند نماینده از شرکت های فعال در حوزه فن آوری برگزار شد، کارآفرینان موفق در حوزه وب و تکنولوژی طی سخنرانی هایی راههای دستیابی به موفقیت در این حوزه را تشریح و تجارب خود مطرح کردند.
این گزارش حاکی است، "استارتاپ گرایند" یک جنبش جهانی در جهت حمایت از کارآفرینان و موسسان کسب و کارهای نوپا و تقویت روابط کاری آنان در جامعه است در بیش از 80 شهر دنیا از جمله تهران توسط نمایندگان منطقه‌ای رگزار شد و بیش از ۷۵ هزار نفر عضو از کشورهای مختلف دارد.
این جنبش با هدف آموزش، تشویق و ارتباط سازی کمک می‌کند تا ذینفعان حاضر در اکوسیستم استارتاپی شهرهای مختلف با یکدیگر در ارتباط بوده و از تجربیات هم بیاموزند.
از آنجایی که استارت‌آپ‌ها معمولا نیاز به سرمایه اولیه هنگفتی ندارند و به کمک فناوری توسعه پیدا می‌کنند، برای موفقیت استارت‌آپ تکنیک‌های متفاوتی مورد نیاز بوده که باید آموخته شود و برگزاری چنین نشست هایی می تواند راه حلی برای این منظور باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.