تلفن همراه

July 19, 2014
11:48 شنبه، 28ام تیرماه 1393
کد خبر: 63382

افتتاح دوباره سامانه پیامکی اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد!

سامانه پیامکی اطلاعات پرواز با هدف تسهیل اطلاع رسانی سریع و مطمئن در فرودگاه مهرآباد راه‌اندازی شد.
 
 
رستمی – مدیرکل فرودگاه مهرآباد – با اعلام این خبر تصریح کرد: این سامانه با هدف ارسال اطلاعات و اخبار پروازی فرودگاه مهرآباد در کوتاه ترین زمان ممکن در راستای تکریم ارباب رجوع اجرایی شد و از این پس مسافرین جهت اطلاع از وضعیت پرواز از طریق سیستم پیام کوتاه (SMS)در خصوص پروازهای می توانند اطلاعات کسب کنند.
 
سامانه پیامک اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی مهرآباد از طریق دو شماره 300019و1000199 در بازه زمانی یک روزه امکان اطلاع رسانی را به مسافران و مخاطبان به صورت دقیق و به روز امکان پذیر می سازد.
 
به گفته رستمی این سامانه با در نظر گرفتن سریعترین و بهترین راه های جستجو،به چهار روش امکان اطلاع رسانی در مورد هر یک از پروازها و شهرها را فراهم می سازد.
 
1-امکان دریافت اطلاعات بر اساس نام شهر مقصد
 
مخاطب می تواند با ارسال یک پیامک حاوی شهر مقصد مورد نظر خود را به شماره 3000199و1000199 کلیه اطلاعات مربوط به پروازها ی خطوط هوائی را از همان زمان تا ساعت 24 همان روز دریافت کند(امکان ارسال پیامک به دو صورت فارسی و انگلیسی)
 
2-امکان دریافت اطلاعات پروازهای ورودی به فرودگاه مهرآباد
 
مخاطب با ارسال نام شهر مبداء خود به همراه *به سامانه پیامک،تمامی اطلاعات پروازی مربوط به پروازهای ورودی به فرودگاه بین المللی مهرآباد را از شهر مبداء ارسال شده دریافت می نمائید این اطلاعات از زمان ارسال پیامک تا ساعت 24 همان روز در اختیار مخاطب قرار می گیرد(امکان ارسال پیامک به دو صورت فارسی و انگلیسی)
 
3-امکان دریافت اطلاعات توسط شماره پرواز
 
مخاطب با در اختیار داشتن شماره پرواز مورد نظر خود و ارسال آن به سامانه پیامکی می تواند از وضعیت پرواز مورد نظر خود در همان روز مطلع گردد.
 
4-پیگیری لحظه به لحظه وضعیت یک پرواز
 
مخاطب با ارسال شماره پرواز مورد نظر خود به همراه # از وضعیت پرواز به صورت آنی و دقیق با خبر و بلافاصله با تغییر حالت پروازی ،سامانه به صورت خودکار مخاطب را مطلع می سازد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.