تلفن همراه

گوشی

July 22, 2014
6:01 سه شنبه، 31ام تیرماه 1393
کد خبر: 63434

شایعات جدید پیرامون گلکسی نوت 4 توقعات را به بالاترین حد خود می‌رساند

شایعات امروزی که پیرامون گلکسی نوت 4 منتشر شده توقع بازار را به حدی بالا می‌برد که در صورت عدم تحقق می‌تواند ضربه‌‌ای جدی به سامسونگ وارد کند!
 
آیفون 6 اپل در ماه‌های منتهی به معرفی خود در مرکز توجهات و شایعات لیکرهای اینترنتی و البته مشتریانش قرار دارد و در این بین شاید توجهی که لایق سامسونگ باشد، به محصولات جدید این شرکت وجود ندارد. ولی جالب اینجاست که هر روز خبری جدید نیز از تکنولوژی‌های ممکن برای به‌کارگیری در محصولات آینده این شرکت به گوش می‌رسد. اخباری که -درصورت صحت- از تلاش خستگی‌ناپذیر این شرکت برای ارائه محصولی قابل در بازار پرده برمی‌دارد.
 
خبرهای امروز، حول فبلت در راه سامسونگ یعنی گلکسی نوت 4 می‌باشد. طبق گفته‌ وب‌سایتی کره‌ای که با افراد درون سامسونگ مرتبط است، این شرکت تمایل دارد تا انواع گوناگونی از تکنولوژی را در محصول خود پیشبینی کند.
 
برای شروع تیم طراحی نوت 4 تمایل دارد موادی مرغوب‌تر و اعلاتر از مواد کنونی محصولات سامسونگ در ساخت فبلت جدید به کار گیرد. این لیست شامل فولاد ضدزنگ، آلومینیوم و منیزیم می‌شود ولی نکته اینجاست که این مواد برای نسخه پریمیوم و نه معمولی نوت 4 استفاده خواهند شد. (آیا با چنین خبری بازی گلکسی S5 و گلکسی F دوباره آغاز خواهد شد؟!)
 
به علاوه اینکه زمزمه‌هایی از وجود یک صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر نیز در این فبلت شنیده می‌شود! استفاده از چنین صفحه‌نمایش‌هایی در نوت 4 اگر به واقعیت نزدیک باشد، امید می‌رود که مدلی بهتر از نمونه به‌کاررفته در گلکسی راند استفاده شود. حتی این منابع از افزایش 50 درصدی ظرفیت صفحه‌نمایش‌های انعطاف‌پذیر در صورت بالا رفتن درخواست بازار برای گلکسی نوت 4 خبر می‌دهند.
 
سامسونگ همچنین در دوربین گلکسی نوت 4 از یک سیستم لرزش‌گیر تصویر لیزری بهره خواهد برد. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر حضور یک دوربین 12 مگاپیکسلی در این دستگاه شنیده می‌شد ولی سامسونگ در نهایت تصمیم به استفاده از مدلی 16 مگاپیکسلی در آن گرفته است.
 
این شایعات حتی اگر هیچ‌کدام حقیقت نداشته باشد و یا حداقل در حد و اندازه بحث در این شرکت نیز مطرح شده باشد، می‌تواند نشانه بسیار واضحی از خروج سامسونگ از لاک همیشگی خود و اقدامی در راستای یک نوآوری -دست‌کم در بین محصولات خود- باشد!
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.