باندپهن سیار

July 26, 2014
22:58 شنبه، 4ام مردادماه 1393
کد خبر: 63487

مبین‌نت عضو بنیاد بین‌المللی GTI شد

شرکت ارتباطات مبین‌نت به عضویت بنیاد بین‌المللی GTI (Global TD-LTE Initiative) درآمد تا در کنار سایر اپراتورهای پیشروی جهان، تکنولوژی TD-LTE را به عنوان یک استاندارد اصلی در شبکه‌های باندپهن در کشور توسعه دهد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، مبین‌نت به عنوان دارنده گسترده‌ترین شبکه‌ی ارتباطی باندپهن بی‌سیم در ایران، به‌منظور همراهی با اپراتورهای برتر جهان و هم‌چنین مشارکت در سیاست‌های کلان این انجمن در خصوص تکنولوژی TD-LTE، به عضویت این انجمن بین‌المللی درآمده است.
 
بناست مبین‌نت با حضور در GTI، از دستاوردهای اپراتورهای عضو این انجمن در حوزه تکنولوژی‌ ‌باندپهن و به‌ویژه TD-LTE بهره‌مند شود و در تصمیم‌گیری‌های مهم و حیاتی آن نیز حضور داشته باشد.
GTI توسط گروهی از اپراتورهای بین‌المللی شبکه موبایل در سال ۲۰۱۱ و با هدف پاسخ به تقاضای ارتقای پهنای باند موبایل در جهان، ایجاد شده است. این انجمن به عنوان یک بنیاد غیرانتفاعی، برای اپراتورهای جهانی، فرصت دستیابی به TD-LTE را فراهم می‌کند تا اپراتورها هرچه سریع‌تر با این تکنولوژی انطباق پیدا کنند.
در GTI اپراتورهای پیشرو گرد هم جمع شده‌اند تا TD-LTE را به عنوان یک استاندارد اصلی باندپهن موبایل مطرح کرده و شرایط را برای توسعه نسل‌های بعدی شبکه‌های باندپهن فراهم کنند.
هم‌اکنون بیش‌تر از صد اپراتور بین‌المللی موبایل و اینترنت در سراسر جهان عضو این انجمن هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.