تلفن همراه

گوشی

August 8, 2014
12:49 جمعه، 17ام مردادماه 1393
کد خبر: 63658

آیفون ۶ می‌آید: ۱۸ شهریور

ظرف یک ماه آینده احتمالا انتظارها برای آیفون شش به پایان خواهد رسید. شرکت اپل احتمالا در روز سه‌شنبه نهم سپتامبر (۱۸ شهریور ۹۳) مراسمی با حضور رسانه‌ها برگزار و در آن از تازه‌ترین آیفون‌های خود رونمایی خواهد کرد.
 
به نقل از نشریه فوربس، اپل طی سال‌های گذشته هر سال یک آیفون جدید عرضه کرده و معمولا این کار را اواسط سپتامبر انجام می‌دهد اما این شرکت هنوز این تاریخ را برای امسال تایید نکرده است.
 
اگر این مراسم شامل رونمایی از ساعت ای واچ نیز شود این عرضه زودتر ازموعد خواهد بود. مراسم رونمایی از آیفون اپل روی آیفون متمرکز است اما این شرکت احتمالا دستگاه پوشیدنی خود را به عنوان یک دستگاه جانبی آیفون رونمایی خواهد کرد.
 
بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند آی واچ در تاریخی دیرتر و در یک مراسم جداگانه در سال جاری رونمایی شود.
 
چاک جونز، خبرنگار فوربس خاطرنشان کرد: زمان احتمالی رونمایی از آیفون نشان می‌دهد که آیفون شش باید روز جمعه 19 سپتامبر در فروشگاهها موجود باشد و با توجه به احتمال سیل تقاضای آنلاین برای این گوشی در روزهای قبل از عرضه اپل در سه ماهه چهارم امسال درآمد قابل توجهی را کسب خواهد کرد.
 
اپل پیش‌بینی کرده که در سه ماهه چهارم امسال درآمدی معادل 37 تا 40 میلیارد دلار به دست خواهد آورد که یک افزایش سه تا هفت درصدی نسبت به سال قبل خواهد داشت.
 
گزارشها حاکی از این است که اپل دو آیفون جدید با ابعاد 4.7 و 5.5 اینچی را عرضه خواهد کرد و از تولیدکنندگان خود خواسته که حدود 70 تا 80 میلیون دستگاه از این آیفون‌های جدید را تولید کنند. اپل عمده سود خود را از فروش آیفون به دست می‌آورد اما اخیرا با فشار روز افزونی از سوی شرکت‌های آسیایی نظیر سامسونگ و تولیدکنندگان چینی نظیر هواوی، لنوو و زیائومی مواجه شده است.
 
شرکت زیائومی به رغم اینکه چهار سال از تاسیس آن می‌گذرد در ماه‌های گذشته به پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشیهای هوشمند در جهان تبدیل شده و بیشتر محصولاتش به کپی برداری از اپل معروف هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.